Κοινωνία
Ψηφιακή εξυπηρέτηση για τους δημότες Νέας Ιωνίας – Πάνω από 6.300 αιτήματα έχουν διεκπεραιωθεί
Ο Δήμος Νέας Ιωνίας συνεχίζει τον εκσυγχρονισμό των δημοτικών υπηρεσιών με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας και διάδρασης Δήμου-δημότη «Novoville».
Η εφαρμογή ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά στη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας από τον Απρίλιο και σταδιακά έχει ενταχθεί το σύνολο σχεδόν των βασικών υπηρεσιών του Δήμου. Κατά τη διάρκεια της πιλοτικής περιόδου έχουν ήδη έχουν διεκπεραιωθεί περισσότερα από 6.300 αιτήματα πολιτών, πλήρως ηλεκτρονικά. Όραμα και στόχος μας είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου μας με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό.
Η πλατφόρμα προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α. μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό AppleiOS και GoogleAndroid. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
● Επιλογή τοποθεσίας
● Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
● Προσθήκη φωτογραφίας
● Αποστολήτου αιτήματος στο Δήμο
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
Οι υπηρεσίες του Δήμου Νέας Ιωνίας, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες. Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.
Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.
Η Δήμαρχος Νέας Ιωνίας Δέσποινα Θωμαΐδου δήλωσε σχετικά με τη χρήση της πλατφόρμας
Novoville από το Δήμο: «Ο Δήμος μας καινοτομεί και εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες του με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας. Το Novoville είναι ένα σύγχρονο εργαλείο που διευκολύνει σημαντικά την καθημερινή επικοινωνία και διάδραση μεταξύ Δήμου και δημοτών σε όλα τα επίπεδα, μια ανάγκη που είναι ιδιαίτερα επιτακτική στις μέρες μας. Παράλληλα, παρέχει στις δημοτικές υπηρεσίες μια ζωντανή, συνολική εικόνα των ζητημάτων που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα των δημοτών, επιτρέποντας τον καλύτερο προγραμματισμό και την ταχύτερη επίλυσή τους. Είμαι βέβαιη ότι με τη συνεργασία όλων θα καταφέρουμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την ποιότητα ζωής στο Δήμο μας.»