Κοινωνία
Σε άμεση επαφή με το Δήμο οι πολίτες της Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας
Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται η νέα, πρωτοποριακή πλατφόρμα διάδρασης, επικοινωνίας, καταγραφής και επίλυσης αιτημάτων του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας.
Μέχρι σήμερα έχουν εγγραφεί 548 πολίτες, έχουν καταγραφεί 633 αιτήματα και έχουν επιλυθεί από τις υπηρεσίες τα 448 από αυτά (ποσοστό 70,8%), ενώ τα υπόλοιπα είναι σε διαδικασία επίλυσης.
Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να φωτογραφίσει και να δηλώσει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή.
Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν. Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
Continue Reading
-
Ιλίου3 years ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα4 months ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα4 months ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 years ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ειδήσεις2 weeks ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Ειδήσεις1 week ago
Προκήρυξη για Προσλήψεις 69 Μόνιμων Υπαλλήλων στην ΕΥΑΘ Α.Ε.
-
Αφιερώματα2 years ago
Σεισμός 1999: 23 χρόνια από την ανείπωτη τραγωδία στην Αθήνα- Το χτύπημα του Εγκέλαδου που κόστισε τη ζωή σε 143 ανθρώπους
-
Ειδήσεις1 week ago
Έκθεση προβολής του ελληνικού κοσμήματος και πολιτιστικές δράσεις τον Ιανουάριο υπό την αιγίδα του ΕΟΤ