Κοινωνία
Η αντιμετώπιση της “Μήδειας” στο Δήμο Πεντέλης
Είναι γεγονός ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ολόκληρη την Αττική από την κακοκαιρία ήταν οι διακοπές της ηλεκτροδότησης εξαιτίας των πτώσεων δένδρων και κλαδιών πάνω σε καλώδια ρεύματος μεσαίας.
Στο Δήμο Πεντέλης σημειώθηκαν πάνω από 250 πτώσεις δένδρων και κλαδιών σε δρόμους και ο ΔΕΔΔΗΕ που έχει την ευθύνη της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος προβαίνει σε αποκατάσταση των ζημιών και η ηλεκτροδότηση σταδιακά επανέρχεται στις γειτονιές της πόλης.
Ο Δήμος παρά τη σφοδρότητα της κακοκαιρίας, παρέμεινε επί ποδός για τρία συνεχή 24ωρα, ώστε να διατηρήσει συνεχώς ανοικτές τις βασικές λειτουργίες της πόλης με ουσιαστικά αποτελέσματα:
(α) Η πρόσβαση στα Νοσοκομεία που βρίσκονται στα διοικητικά όρια του Δήμου, παρέμεινε ανοικτή καθ’ όλη τη διάρκεια των χιονοπτώσεων, με δεδομένο ότι το βασικό οδικό δίκτυο της πόλης ήταν ανοικτό διαρκώς.
(β) Από νωρίς το απόγευμα, σε λιγότερο από 20 ώρες από τον τερματισμό των σφοδρών χιονοπτώσεων, είναι ανοικτό το οδικό δίκτυο κατά 90%. Σχεδόν το σύνολο της πόλης των Μελισσίων, καθώς και το σύνολο του βασικού και δευτερεύοντος δικτύου του Δήμου,
(γ) Τις επόμενες ώρες θα ολοκληρωθεί η διάνοιξη στα δύσκολα ιδιαίτερα ανηφορικά σημεία της Νέας Πεντέλης και της Πεντέλης.
(δ) Καθόλη τη διάρκεια της νύχτας θα πραγματοποιηθεί όπως τις τρία προηγούμενα βράδια, η αναγκαία ρίψη άλατος.
Το τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου και το Κέντρο Επιχειρήσεων δέχθηκαν εκατοντάδες κλήσεις πολιτών για αιτήματα, μεγάλο μέρος των οποίων ικανοποιήθηκε αποτελεσματικά.
Η Δήμαρχος Δήμητρα Κεχαγιά είναι σε διαρκή επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ και δήλωσε: «Ο μηχανισμός του Δήμου λειτούργησε αποτελεσματικά. Ευχαριστώ τα στελέχη της πολιτικής προστασίας και τους εθελοντές για τις υπεράνθρωπες προσπάθειές τους να κρατήσουν τους δρόμους της πόλης καθαρούς. Καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά το χειρότερο χιονιά των τελευταίων 15 ετών. Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μου για την πολύτιμη βοήθειά τους».