Ειδήσεις
Τα επιχειρηματικά νέα της εβδομάδας από το Χ-τύπο
Ο Χ-τύπος και το xtypos.gr συγκεντρώνουν και παρουσιάζουν τα επιχειρηματικά νέα της εβδομάδας (23/7) για την πλήρη ενημέρωση ιδιωτών, φορέων και επαγγελματιών.
- Λήγει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή δηλώσεων αναστολής συμβάσεων εργασίας εργαζομένων για τον Ιούλιο στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ. Υπενθυμίζεται ότι οι επιχειρήσεις-εργοδότες δύνανται να θέτουν σε αναστολή συμβάσεις εργασίας των εργαζομένων τους που έχουν προσληφθεί έως και την 31η/3/2021.
- Με νέο υλικοτεχνικό εξοπλισμό ενισχύεται η επιχειρησιακή δράση κατά του λαθρεμπορίου. Στη διάρκεια της τελετής παράδοσης του εξοπλισμού από την εταιρεία στο Συντονιστικό Επιχειρησιακό Κέντρο (Σ.Ε.Κ.) και της υπογραφής της σχετικής συμφωνίας, ο Υφυπουργός Οικονομικών, κ. Απόστολος Βεσυρόπουλος, δήλωσε: «Πρόκειται για μια κοινή μάχη στην οποία δημόσιος και ιδιωτικός τομέας, είναι μαζί. Ο νέος εξοπλισμός, με βάση τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές της τεχνολογίας, έρχεται στην πιο κατάλληλη χρονική συγκυρία, τη στιγμή που ενισχύουμε τις προσπάθειές μας για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου, υλοποιώντας την επιχειρησιακή αναβάθμιση του Συντονιστικού Επιχειρησιακού Κέντρου».
- 8 στους 10 καταναλωτές, θεωρούν ότι η οικονομική κρίση, λόγω της πανδημίας, θα κρατήσει και το 2022, σύμφωνα με την 4η μελέτη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, για την καταγραφή των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο, μέσω της εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου. Όπως αναφέρεται, οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν σταδιακά μειώσει την απολύμανση, ενώ δεν έχουν σταματήσει τη χρήση μάσκας, η οποία όμως αναμένεται να σταματήσει άμεσα μόλις βελτιωθεί η κατάσταση. Πάντως το 21% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να φορούν μάσκα σε κάποιες δραστηριότητες, ακόμα και μετά το τέλος της πανδημίας.
- Θετικά σε αξία, στο +1,1% κινήθηκε το οργανωμένο λιανεμπόριο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 (στοιχεία YTD έως 27 Ιουνίου 2021), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Τα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά στο σύνολό τους παρουσιάζουν παρόμοια τάση, στο +1,0%. Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που αναπτύσσεται με +2,3%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία, σε σχέση με το 2020, κατά -3,5% & -2,1% αντίστοιχα.
Continue Reading