Ειδήσεις
Χωρίς ταξί η Αττική την Τετάρτη (19/2) – 24ωρη απεργία

Χωρίς ταξί θα μείνει η Αττική την ερχόμενη Τετάρτη (19/2), λόγω της 24ωρης απεργίας που έχει προκηρύξει το διοικητικό συμβούλιο του ΣΑΤΑ.
Η απεργία θα ξεκινήσει στις 06:00 το πρωί της Τετάρτης και θα ολοκληρωθεί την ίδια ώρα της Πέμπτης. Με αυτή την κινητοποίηση, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής ζητά:
– Ελεύθερη είσοδο των Ε.Δ.Χ. ταξί στις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας (λεωφορειολωρίδες).
– Να δοθεί λύση στο πρόβλημα της υποκλοπής έργου από εταιρίες με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό.
– Να σταματήσουν οι παράνομες εκπτώσεις – προσφορές της Uber και της Bolt που παρανομούν σκόπιμα (δεν τηρούν το νόμιμο κόμιστρο που ορίζει η πολιτεία) και εντείνουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό.
– Να εφαρμοστεί η τροπολογία που απαγορεύει την είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρία (Ν. 4607/2019 άρθρο 75).
– Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
– Ξεκάθαρο και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμό των υπηρεσιών που παρέχει το ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.
– Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου 12.000 ευρώ.
– Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση μας είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
– Ελεύθερη ταξινόμηση πολυθέσιων Ε.Δ.Χ. ταξί & μεταχειρισμένων 5ετίας.
Η κόντρα ΣΑΤΑ- ΠΟΕΙΑΤΑ για την απεργία των ταξί
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε, το προεδρείο του ΣΑΤΑ ζητά την «έμπρακτη στήριξη» της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας σε «αυτό τον δίκαιο αγώνα». Παράλληλα, παροτρύνει την ΠΟΕΙΑΤΑ και όλα τα σωματεία ταξί της χώρας να συμμετάσχουν με οποιαδήποτε δράση στην απεργιακή κινητοποίηση.
«Η στήριξη απαιτεί σοβαρότητα», απάντησε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί, με μακροσκελή ανακοίνωση, με την οποία επιτίθεται στο ΣΑΤΑ.
»Η ενδεχόμενη πανελλαδική κινητοποίηση έπρεπε να αποφασιστεί σε Δ.Σ. της ΠΟΕΙΑΤΑ, κάτι που το προσπέρασε εντέχνως το ΣΑΤΑ και προσπαθεί να επιβάλλει τους κανόνες του, ζητώντας στήριξη παράλληλα από όλους για να κάνει επικοινωνιακά πολιτικά παιχνίδια όπως κάνει 3 χρόνια τώρα χωρίς να έχει φέρει ούτε μια θετική απόφαση για τον κλάδο», σημειώνει η ΠΟΕΙΑΤΑ.
«Βάζει 10 αιτήματα, τα οποία είναι διαφορετικά κάθε φορά και θέλει να πάει στο υπουργείο να προστατεύσει τον υφυπουργό, που όμως συμφωνεί ότι οι θέσεις του είναι κοντά στις θέσεις του κλάδου και είναι με το μέρος μας. Μετά από καιρό είμαστε ένα βήμα από την επίλυση πολλών θεμάτων που κάποιοι πάνε να πυροδοτήσουν χωρίς λόγο την προσπάθεια, κάποιοι που για προσωπική προβολή θέλουν να στρέψουν επιβατικό κοινό και υπουργείο απέναντι στον κλάδο», υπογραμμίζει ακόμα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί.
Η ανακοίνωση της ΠΟΕΙΑΤΑ:
«Η στήριξη απαιτεί σοβαρότητα
Συνάδελφοι,
Πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες το πρώτο διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας και ανακοινώθηκαν, μοιράστηκαν και συζητήθηκαν οι προγραμματικές δηλώσεις του προεδρείου, κρατώντας χαμηλά τους τόνους και το σημαντικότερο υπομένοντας τις «μαγκιές» και τους τραμπουκισμούς που δεχτήκαμε μέσα στην αίθουσα από το προεδρείο του ΣΑΤΑ.
Ζητήσαμε εξ’ αρχής τις προτάσεις κάθε Σωματείου και του ΣΑΤΑ φυσικά, ώστε να συζητούνται και να αποφασίζονται στο τραπέζι της ΠΟΕΙΑΤΑ και να φεύγουμε από αυτό ενωμένοι και με μια φωνή!
Κάναμε υπομονή και τονίσαμε πολλές φορές πως ο κλάδος έχει ανάγκη από ένωση και όχι από πολλά λόγια, διαφορετικές απόψεις, φωνές χωρίς ουσία και αποτέλεσμα, κάτι που καλλιεργεί και προσπαθεί με κάθε τρόπο να επιβάλλει το ΣΑΤΑ.
Στηρίξαμε και θα στηρίξουμε κάθε δίκαιη πρόταση που υπάρχει για κινητοποίηση, για απεργία, για κάθε απόφαση που θα πάρουμε ενωμένοι χωρίς τυμπανοκρουσίες και το ανακοινώσαμε επίσημα στις 03/02.
Μετά από αυτά και περιμένοντας να δούμε ένα ΣΑΤΑ να αγκαλιάζει την ΠΟΕΙΑΤΑ, να σεβαστεί το ρόλο του ως πρωτοβάθμιο όργανο και να εισηγείται στην Ομοσπονδία όπως ορίζει το καταστατικό και όπως ήθελε ο ίδιος ως πρόεδρος τόσα χρόνια της ΠΟΕΙΑΤΑ, έκανε δυο διαγγέλματα τόσο διχαστικά και προσβλητικά στα πρόσωπα και στο θεσμό της Ομοσπονδίας που μάλλον μας θεωρεί εχθρούς του και δεν μπορεί με κανένα τρόπο να σεβαστεί το δημοκρατικό αποτέλεσμα των εκλογών που έγιναν πολύ πρόσφατα.
Και έρχεται σήμερα να ζητήσει στήριξη από εμάς από τη μια και παράλληλα κοινοποιεί σε όλα τα Σωματεία της χώρας και προκαλεί χωρίς να έχει το δικαίωμα αυτό, να γίνουν πανελλαδικές απεργίες και κινητοποιήσεις ώστε να στηρίξουν τις προτάσεις του.
Η ενδεχόμενη πανελλαδική κινητοποίηση έπρεπε να αποφασιστεί σε Δ.Σ. της ΠΟΕΙΑΤΑ, κάτι που το προσπέρασε εντέχνως το ΣΑΤΑ και προσπαθεί να επιβάλλει τους κανόνες του, ζητώντας στήριξη παράλληλα από όλους για να κάνει επικοινωνιακά πολιτικά παιχνίδια όπως κάνει 3 χρόνια τώρα χωρίς να έχει φέρει ούτε μια θετική απόφαση για τον κλάδο.
Βάζει 10 αιτήματα, τα οποία είναι διαφορετικά κάθε φορά και θέλει να πάει στο υπουργείο να προστατεύσει τον υφυπουργό που όμως συμφωνεί ότι οι θέσεις του είναι κοντά στις θέσεις του κλάδου και είναι με το μέρος μας.
Μετά από καιρό είμαστε ένα βήμα από την επίλυση πολλών θεμάτων που κάποιοι πάνε να πυροδοτήσουν χωρίς λόγο την προσπάθεια, κάποιοι που για προσωπική προβολή θέλουν να στρέψουν επιβατικό κοινό και υπουργείο απέναντι στον κλάδο.
Για να τελειώνουμε λοιπόν και να συνεχίσουμε ομαλά ως κλάδος:
– Το ΣΑΤΑ μπορεί να εξαγγείλει ότι απεργία θέλει στην Αθήνα όταν έχει δίκαια αιτήματα όπως η υποκλοπή έργου και οι λωρίδες για τα ταξί, όλα τα υπόλοιπα θέματα υποχρεούται όμως να τα φέρει προς συζήτηση και η απόφαση να είναι της ΠΟΕΙΑΤΑ.
– Καμία πανελλαδική πρόταση δεν θα περάσει αν δεν την έχουμε συζητήσει όλοι μαζί.
Η Ομοσπονδία εκπροσωπεί όλα τα Σωματεία της χώρας και όχι μόνο της Αθήνας, προσπαθεί και επιδιώκει την επίλυση των θεμάτων που αφορούν όλο τον κλάδο και έτσι θα συνεχίσει κι αυτό θα πρέπει να το σεβαστούν όλοι.
Φιέστες και επικοινωνιακά τερτίπια να σταματήσουν εδώ, βαριά λόγια και κατηγορίες μόνο στα διοικητικά συμβούλια και όχι σε κοινή θέα εξευτελίζοντας τον κλάδο και τους φορείς του, “μαγκιές” και “τσαμπουκάδες” εκεί που αρμόζει, όχι σε εκλεγμένα στελέχη και πρόσωπα που τίμησε ο κλάδος με την ψήφο τους και τους έδωσε το δικαίωμα να ηγηθούν.
Όταν σοβαρευτείτε λοιπόν κύριοι του ΣΑΤΑ, τότε να ζητήσετε τη στήριξη από την Ομοσπονδία, αλλά και από τα Σωματεία μέλη της που αγανακτούν με τη στάση σας.
Όλες οι προτάσεις και οι περαιτέρω πανελλαδικές δράσεις θα αποφασίζονται στο Δ.Σ. της ΠΟΕΙΑΤΑ και αυτό είναι υποχρέωση όλων των Σωματείων προς το ανώτατο όργανο, ενώ η Ομοσπονδία οφείλει να συζητά, να διαπραγματεύεται και να διεκδικεί στα υπουργεία όλα τα προτεινόμενα θέματα των Σωματείων.
Ας αναλάβει επιτέλους ο καθένας το ρόλο του για να συνεχίσουμε ενωμένοι!!!».
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα6 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα6 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Αγίας Βαρβάρας5 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Ανακοινώσεις5 μήνες ago
Κ.Δ.Α.Π. Υμηττού: Ξεκίνησαν οι εγγραφές με Voucher μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ για το σχολικό έτος 2024 – 2025
-
Ειδήσεις2 μήνες ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Ανακοινώσεις7 μήνες ago
Το πρόγραμμα των πολιτιστικών εκδηλώσεων «Λαμπέτεια 2024» στον Δήμο Μάνδρας – Ειδυλλίας