Οι νεότεροι σε ηλικία ασθενείς που προσβάλλονται από κορωνοϊό, έχουν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν την αίσθηση της όσφρησης και της γεύσης σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους...
Απότομα φαίνεται να ανέκοψε την ανοδική πορεία του Δείκτη Εμπιστοσύνης των ΜμΕ η πανδημία του κορονοϊού, όπως διαφαίνεται από τη νέα έκδοση της Έρευνας Συγκυρίας Μικρομεσαίων...
Έρευνα σχετικά με τις ασχολίες, τις αντιδράσεις και τα συναισθήματα που δημιουργήθηκαν στα παιδιά κατά της διάρκεια της καραντίνας πραγματοποίησε ο Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και...
Η χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο λοίμωξης Covid-19 στους εφήβους και στους νέους ενηλίκους, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη είναι...
Οι επαγγελματικές ιατρικές μάσκες Ν95 χωρίς βαλβίδα, οι κοινές χειρουργικές ή πολυπροπυλενίου μάσκες μιας χρήσης, καθώς και οι χειροποίητες βαμβακερές μάσκες μπορούν να μπλοκάρουν -σε μεγάλο...
Έξι βασικές αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά σε ό,τι αφορά τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στη μετά κορονοϊού εποχή διατυπώνει η έρευνα της Nielsen, «Shopper Shifts to a...
Οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερα σε τρόφιμα και ποτά ενώ έχουν μειώσει τις δαπάνες στην εστίαση και την ψυχαγωγία. Την κατανομή των μηνιαίων εξόδων των Ελλήνων το...
Νέα έρευνα πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής στις φυλακές Κορυδαλλού από σωφρονιστικούς υπαλλήλους και την Ομάδα Αντιμετώπισης Έκνομων Ενεργειών του Τμήματος Εξωτερικής Φρούρησης. Σύμφωνα με το...
Τα μικρά παιδιά που ζουν σε σπίτια τα οποία διαθέτουν κατοικίδια σκυλιά έχουν καλύτερη κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη και συμπεριφορά, σε σχέση με παιδιά, η οικογένεια...
Η Vodafone παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα ευρήματα της έρευνας “Breaking the Glass Ceiling” που μελετά τη θέση των γυναικών στις επιχειρήσεις, στο πλαίσιο...
Η μία μετά την άλλη οι έρευνες διαφόρων Συνομοσπονδιών δείχνουν την απελπιστική κατάσταση στην οποία έχουν φτάσει εργαζόμενοι και επιχειρήσεις. Η επικαιροποιημένη έρευνα του Ινστιτούτου Μικρών...
Νέα δεδομένα στο χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και μεγάλες αγωνίες, ανασφάλειες και φόβους, δημιούργησε στους δημοσιογράφους η «εισβολή» του κορονοϊού. Άκρως διαφωτιστική είναι η έρευνα...