Περίπου 4 στους 10 καταναλωτές προτίμησαν προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Το ΙΕΛΚΑ πραγματοποιεί κυλιόμενη έρευνα...
Ανησυχία για τους αυξημένους λογαριασμούς στην ενέργεια εκφράζουν οι Βέλγοι. Περίπου το 64% των πολιτών φοβάται ότι δεν θα μπορεί να πληρώσει τους λογαριασμούς ενέργειας, σύμφωνα...
Χαμηλότερα αναμένεται να είναι τα τιμολόγια ρεύματος τον Οκτώβριο, με τις πρώτες πληροφορίες να υπόσχονται σημαντική μείωση στις τιμές. Εν αναμονή των αυριανών ανακοινώσεων των παρόχων ενέργειας για...
Η ενεργειακή κρίση και οι ανατιμήσεις αποτελούν τα μεγαλύτερη προβλήματα των Ελλήνων καταναλωτών, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)....
Πρώτα στη ζήτηση των καταναλωτών στην Ελλάδα είναι τα επώνυμα βιομηχανικά προϊόντα και κυρίως αυτά της ευρείας κατανάλωσης, φτάνει να υπάρχει ευνοϊκή γι΄αυτούς σχέση ποιότητας –...
Πρεμιέρα σήμερα 11 Ιουλίου για τις θερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν έως τις 31 Αυγούστου. Την επόμενη Κυριακή 17 Ιουλίου, τα καταστήματα μπορούν να είναι ανοικτά σε...
Κάθε χρόνο οι θερινές εκπτώσεις αρχίζουν τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου και διαρκούν μέχρι το τέλος Αυγούστου. Από τις 11 Ιουλίου έως και τις 31 Αυγούστου...
Ελληνικά κρέατα βρίσκονται στις αγορές ενόψει Πάσχα, καθώς κατακόρυφη είναι η πτώση των εισαγωγών από άλλε χώρες. Επιπλέον, συνεχίζονται οι έλεγχοι από τα ειδικά κλιμάκια, τι πρέπει...
Με προσαρμογές στην αγοραστική τους συμπεριφορά αντιδρούν οι καταναλωτές στις ανατιμήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών. Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με έρευνες καταναλωτών, κάθε φορά που...
Στα 14 δισ. ευρώ εκτιμάται η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου που αφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες για το 2021, σύμφωνα με εξαμηνιαία έρευνα που πραγματοποίησε...
Στην πιο ώριμη αλλά και κρίσιμή φάση του βρίσκεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα καθώς online αγορές πραγματοποίησε το Α΄ τρίμηνο του 2021 το 60% των...
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών γνωστής εταιρείας, από...