Για τέταρτο συνεχόμενο μήνα καταγράφεται αρνητικός πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ. Οι τιμές των προϊόντων είναι μειωμένες κατά 1,08% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2023. Επισημαίνεται...
Έρευνες από τις οποίες προκύπτει ότι οι τιμές σε αντιπροσωπευτικό δείγμα προϊόντων σούπερ – μάρκετ στη χώρα μας είναι χαμηλότερες από τις αντίστοιχες στη Γερμανία ανακοίνωσε...
Έρευνα καταναλωτών για τις αγορές της περιόδου της Σαρακοστής ολοκλήρωσε το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), στο πλαίσιο της καταγραφής των διατροφικών και καταναλωτικών τάσεων...
Τον Φεβρουάριο αυξήθηκαν οι τιμές μεταξύ άλλων σε μοσχάρι, νωπά ψάρια και αυγά, με τον πληθωρισμό των τροφίμων να αποτελεί μεγάλο πονοκέφαλο για τα ελληνικά νοικοκυριά. Με ενδιαφέρον...
Την επίδραση των ανατιμήσεων στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα καταγράφει έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Η τελευταία έρευνα, με δείγμα 1.000...
Θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ για το καλό των νοικοκυριών σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστας Σκρέκας μιλώντας από τη βήμα του...
Περίπου 4 στους 10 καταναλωτές προτίμησαν προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Το ΙΕΛΚΑ πραγματοποιεί κυλιόμενη έρευνα...
Τις βασικές αλλαγές που έχουν επέλθει στις καταναλωτικές συνήθειες του κοινού με την έλευση της πανδημίας του κορωνοϊού, καταγράφει η τελευταία έρευνα που δημοσίευσε το ΙΕΛΚΑ...