Στα σημαντικά βήματα που έχει κάνει η Περιφέρεια Αττικής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών της αλλά και για την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας σε ζητήματα...
Μεγάλη είναι η ανταπόκριση των πολιτών στις 53 ψηφιακές εφαρμογές του Δήμου Κηφισιάς τις οποίες έχουν χρησιμοποιήσει 16.617 πολίτες και επαγγελματίες, τα τελευταία δύο χρόνια. Κύριος...
Ο Περιφερειάρχης σε ομιλία του στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με αντικείμενο τις υπηρεσιακές και λειτουργικές προσαρμογές στην Τοπική και Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση από την πανδημία, στην οποία...
Υπεγράφη μνημόνιο συνεργασίας με αντικείμενο την υλοποίηση δράσεων για την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Γ.Γ.Κ.Α.). Η...
Η Περιφέρεια Αττικής παρέχει πλέον 241 ψηφιακές παροχές στους πολίτες και καταφέρνει να συμβάλει έμπρακτα στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με την...
7 σύγχρονες και άμεσα προσβάσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους οφειλέτες έχουν τεθεί σε λειτουργία, μέχρι σήμερα, από τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ). Με την...
Ενεργοποιήθηκε η νέα Ψηφιακή Υπηρεσία για την εξυπηρέτηση αιτημάτων που απευθύνονται στην Περιφερειακή Επιτροπή Προσβασιμότητας από Α.μεΑ. και εμποδιζόμενα άτομα. Η Επιτροπή η οποία συστάθηκε σύμφωνα...
Τη δυνατότητα να εκδίδουν ψηφιακά το απολυτήριο ή το πτυχίο τους έχουν οι απόφοιτοι Γυμνασίων, Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων από το σχολικό έτος 2016-2017 και εξής,...
Τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προχώρησαν σε συγκρότηση κοινής ομάδας εργασίας για την αξιολόγηση και τον εξορθολογισμό των διοικητικών διαδικασιών των φορέων...
Δύο ακόμα νέες ψηφιακές υπηρεσίες προστίθενται στην ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Περιστερίου, αυτή τη φορά στο πεδίο «Αδειοδότηση Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος». Οι επιχειρήσεις της πόλης του...
Σε πιλοτική εφαρμογή και λειτουργία από την Ταμειακή Υπηρεσία έχει τεθεί το «Σύστημα Διαδικτυακής Οικονομικής Πληροφόρησης Συναλλασσομένων» (ΣΔΟΠΣ), το οποίο αποτελεί ένα σημείο εξυπηρέτησης, όπου κάθε...
Με πρωτοβουλία των Υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αυτοματοποιείται η διαδικασία για την άντληση σειράς στοιχείων που αφορούν την εκκαθάριση, την εποπτεία και διαχείριση των κοινωφελών ...