Συνεχίζονται οι συναλλαγές στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Βριλησσίων μέσω του προγράμματος MyKEP live, “Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης”. Tο MyKEP live είναι πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης &...
Ένα ακόμα εργαλείο εξυπηρέτησης αποκτούν οι πολίτες του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, με την ένταξή του στο δίκτυο του myKEPlive. Μέσα από το myKEPlive οι πολίτες μπορούν...
Στο πρόγραμμα myKEPlive, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάχθηκε το ΚΕΠ Περιστερίου. Πρόκειται για μια σύγχρονη πλατφόρμα άμεσης εξυπηρέτησης του πολίτη μέσα από βιντεοκλήση όπου με ηλεκτρονικό...
Τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται οι πολίτες στα ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης προσφέρει πλέον ο Δήμος Χαλανδρίου, μετά την ένταξή του στο πρόγραμμα myKEPlive του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης....
Στη διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, προχωράει η κυβέρνηση. Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εντάσσει 15 ακόμη Δήμους στο πρόγραμμα myKEPlive....
Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωρά στη διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, εντάσσοντας 8 ακόμη Δήμους στο πρόγραμμα myKEPlive. Η πλατφόρμα...
Ξεκίνησε εδώ και λίγες ημέρες η εφαρμογή «myKEPlive» στην οποία συμμετέχει και ο Δήμος Διονύσου, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται από υπαλλήλους του ΚΕΠ Αγίου Στεφάνου μέσω τηλεδιάσκεψης χωρίς...
Τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από υπαλλήλους του ΚΕΠ Ιλίου μέσω τηλεδιάσκεψης θα έχουν οι πολίτες του Δήμου Ιλίου, καθώς ο Δήμος ήταν από τους πρώτους σε...
Τέλος στη γραφειοκρατία, καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και αποκατάσταση των σχέσεων τους με το Δημόσιο υπόσχεται ο νέος Κώδικας Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η καινοτομία με το… online ΚΕΠ....