Επιχειρήσεις
Τα επιχειρηματικά νέα της εβδομάδας από τον Χ-τύπο
Ο Χ-τύπος και το xtypos.gr συγκεντρώνουν και παρουσιάζουν τα επιχειρηματικά νέα της εβδομάδας (3/12) για την πλήρη ενημέρωση ιδιωτών, φορέων και επαγγελματιών.
Δείτε αναλυτικά:
- Νέες αλλαγές εφαρμόζονται στο καλάθι του νοικοκυριού, καθώς εντάχθηκαν νέα προϊόντα και διευρύνθηκαν και υπάρχουσες κατηγορίες στην κατεύθυνση της κάλυψης περισσότερων αναγκών για τους καταναλωτές. Πλέον περιλαμβάνονται οι κατηγορίες «γλυκαντικές ουσίες κατάλληλες για κατανάλωση από διαβητικούς» όπως είναι η στέβια αλλά και άλλα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας καθώς και τα προϊόντα βρώμης. Όπως έχει ανακοινώσει η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων το αμέσως προσεχές διάστημα θα ανακοινωθεί και το «γιορτινό καλάθι».
- «Θετικά λειτούργησε για την περίοδο των Black Friday προσφορών στις αγορές της Αττικής η κατάργηση των φθινοπωρινών ενδιάμεσων εκπτώσεων, προσελκύοντας έτσι το ενδιαφέρον των καταναλωτών περισσότερο από κάθε προηγούμενη χρονιά, αφού ουσιαστικά έφερε μια ελκυστική εκπτωτική περίοδο λίγων ημερών αντί στην αρχή, στο τέλος του μήνα και πολύ πιο κοντά στα Χριστούγεννα», τόνισε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης. Οι 9 στις 10 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, με τη μεγαλύτερη συμμετοχή τους, αξιοποίησαν υπέρ τους το γνωστό, πλέον, market event ενώ, φέτος, συμμετείχαν ακόμη περισσότερα σούπερ μάρκετ.
- Το ψηφιακό κανάλι αγορών επιλέγουν όλο και περισσότεροι Έλληνες, με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στη χώρα μας, την τελευταία εξαετία, να βαίνουν σταθερά ανοδικές. Για το 2022, εκτιμάται ότι το e-commerce στην Ελλάδα θα αυξηθεί κατά 10% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, με τον τζίρο του να τοποθετείται στα €15,8 δισ. από €14,4 δισ. Το 2021. Η επίδοση αυτή σημαίνει ότι πρακτικά οι online πωλήσεις στην Ελλάδα υπερ-τριπλασιάστηκαν μέσα σε έξι χρόνια (2017-2022), καθώς το 2017 μόλις που κινούνταν στα επίπεδα των €5 δισ.
- Αύξηση εμφάνισε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου σε τριμηναίο επίπεδο, αυτό του τρίτου για το 2022, αλλά και σε μηναίο, αυτό του Σεπτεμβρίου, σε σχέση με το 2021. Ειδικότερα, στο σύνολο των επιχειρήσεων του τομέα λιανικού εμπορίου, ο κύκλος εργασιών το τρίτο τρίμηνο 2022 ανήλθε σε 16,73 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 12,5% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο 2021, όπου είχε διαμορφωθεί σε 14,88 δισ. ευρώ και αύξηση 8,6% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022 που είχε διαμορφωθεί σε 15,41 δισ. ευρώ.
- Παράταση στη διαδικασία απογραφής του χρόνου εργασίας ζήτησαν όλες σχεδόν οι εργοδοτικές οργανώσεις (ΓΣΕΒΕΕ και η ΕΣΕΕ), οργανώσεις οικονομολόγων και ο σύλλογος λογιστών τονίζοντας ότι οι επιχειρήσεις και τα λογιστήρια δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα ασφυκτικά περιθώρια που έχουν τεθεί. Η συγκεκριμένη διαδικασία προβλέπει την καταγραφή του ωραρίου απασχόλησης των εργαζομένων από όλες τις επιχειρήσεις – εργοδότες του ιδιωτικού τομέα της χώρας για το σύνολο των εργαζομένων τους, με σύμβαση μισθωτής εξαρτημένης εργασίας.
Continue Reading