Connect with us

Βριλησσίων

Δήμος Βριλησσίων: Εξυπηρέτηση των αιτημάτων των δημοτών μέσα από ηλεκτρονική πλατφόρμα

Published

on

Ο Δήμος Βριλησσίων συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville», επιτυγχάνοντας βελτίωση της καθημερινότητας σε όλα τα επίπεδα και άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών και επισκεπτών, με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας Novoville, συνολικά έχουν υποβληθεί 2.890 αιτήματα καθημερινότητας από τους πολίτες προς τον Δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί 2.183, δηλαδή το 75%. Τα υπόλοιπα αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.

Επιπλέον, μέσω της πλατφόρμας έχουν αποσταλεί περισσότερα από 2.800 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους 2.530 εγγεγραμμένους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ του Δήμου Βριλησσίων και των δημοτών άμεση και αμφίδρομη.

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ