Ελεύθερο Βήμα
Ο Νίκος Μπάμπαλος ξεκαθαρίζει την θέση του Δήμου Ηρακλείου Αττικής για τη διάνοιξη της λεωφόρου Κύμης

Την σταθερή θέση του Δήμου Ηρακλείου Αττικής για το ζήτημα του έργου της διάνοιξης της λεωφόρου Κύμης επανέλαβε ο δήμαρχος της πόλης, Νίκος Μπάμπαλος, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ενόψει της εκδίκασης της προσφυγής του Δήμου στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του τρόπου δημοπράτησης του έργου
Ο Νίκος Μπάμπαλος τόνισε ότι ο Δήμος είναι πάγια υπέρ της διάνοιξης, καθώς η ολοκλήρωση αυτού του έργου θα δώσει κυκλοφοριακή ανάσα στους κατοίκους του λεκανοπεδίου. Διεκδικεί όμως η διάνοιξη να γίνει με σκεπαστό το κομμάτι της διαδρομής του νέου δρόμου, που θα διασχίζει το Ηράκλειο, καθώς η πόλη δεν μπορεί να αντέξει ακόμα μια διχοτόμηση και τα προβλήματα που θα προκαλέσει αυτή στους κατοίκους της.
Επίσης, τόνισε:
«Θυμίζουμε ότι από τα όρια του Δήμου Ηρακλείου Αττικής περνάνε ήδη η γραμμή του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου και η Αττική Οδός χωρίζοντας την πόλη στα δύο κατά μήκους της διαδρομής τους. Ακόμα ένα όρυγμα, το τρίτο συνολικά, θα δημιουργούσε περαιτέρω προβλήματα.
Για αυτό και ο Δήμος, με διαδοχικές και διαχρονικές ομόφωνες αποφάσεις του Δημοτικού του Συμβουλίου, ζητά να γίνει το έργο με σκεπαστό το κομμάτι που η νέα Κύμης θα διασχίζει το Ηράκλειο.
Η προσφυγή δε στο ΣτΕ έγινε κατά του τρόπου δημοπράτησης καθώς στον διαγωνισμό του έργου, που έγινε με την μέθοδο της μελέτης – κατασκευής, δεν συμπεριλήφθηκαν επικαιροποιημένες κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές μελέτες, οι οποίες θα αποδείκνυαν το δίκαιο του αιτήματος του Δήμου.
Εμείς ποτέ δεν αφορίσαμε το έργο καθώς θεωρούμε ότι είναι απόλυτα αναγκαίο για να λυθεί ένα μεγάλο κομμάτι αυτού που λέμε κυκλοφοριακό πρόβλημα στο λεκανοπέδιο
Ποτέ δεν κλείσαμε δρόμους ή κάναμε επαναστατική γυμναστική. Αντίθετα με σοβαρότητα, επιχειρήματα και πάνω από όλα προτάσεις αποδείξαμε ότι αυτό που ζητάμε είναι αφενός εφικτό, αφετέρου δεν αυξάνει σημαντικά το κόστος της διάνοιξης.
Η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου μαζί με κλιμάκιο από το Υπουργείο και την εργολήπτρια κοινοπραξία εργάστηκαν μήνες και εξέτασαν μία ρεαλιστική πρόταση που ικανοποιεί την θέση μας.
Μία πρόταση που θα είχε πιθανόν ενταχθεί στους εξ αρχής σχεδιασμούς εάν στην δημοπράτηση του έργου υπήρχαν επικαιροποιημένες κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές μελέτες, όπως άλλωστε γίνεται στην κατασκευή κάθε έργου, ακόμα και μικρότερης κλίμακας.
Εμείς λοιπόν επιδιώκουμε από το Συμβούλιο της Επικρατείας, όχι να μπλοκάρουμε το έργο στο σύνολό του, αλλά να επιβληθεί σε αυτούς που ανέλαβαν την μελέτη και την κατασκευή του να εντάξουν στο σχεδιασμό τους τις απαραίτητες μελέτες που επιβεβαιώνουν την θέση μας: ότι το έργο πρέπει να προχωρήσει, χωρίς όμως να διχοτομεί το Ηράκλειο, με σκεπαστό το κομμάτι της διαδρομής που διασχίζει την πόλη μας ώστε να μην επιβαρυνθεί η περιοχή».
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα7 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα7 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Αθλητισμός4 μήνες ago
ΑΜΑΡΥΣΙΑ PRO: Το μεγάλο πυγμαχικό event έρχεται στο κλειστό του Αγίου Θωμά στις 22/12
-
Αθηναίων4 μήνες ago
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Αγίας Βαρβάρας6 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Ανακοινώσεις4 μήνες ago
Δείτε το πρωτοσέλιδο και τα θέματα της εφημερίδας ΧΤΥΠΟΣ που κυκλοφορεί, Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024