Επιχειρήσεις
Απαλλαγή δημοτικών τελών για τις επιχειρήσεις του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης
Την απαλλαγή από την καταβολή ενιαίων ανταποδοτικών δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού για επιχειρήσεις που διέκοψαν τη λειτουργία τους λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας, αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Λυκόβρυσης- Πεύκης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση 86/2020, το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε τη λήψη μέτρων με σκοπό την οικονομική ελάφρυνση αυτών των επιχειρήσεων ως εξής:
Για τις επιχειρήσεις εντός των ορίων του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης, που διέκοψαν τη λειτουργία τους, για προληπτικούς ή κατασταλτικούς λόγους σε εφαρμογή των σχετικών περιορισμών, ο Δήμος προτίθεται να προβεί στην απαλλαγή ενιαίων ανταποδοτικών δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, όπως αυτά προβλέπονται στις διατάξεις πρώτου εδαφίου της παρ. 1 του αρ. 1 του ν. 25/1975 (Α΄74,) για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί.
Το μέτρο ισχύει για τους επαγγελματικούς λογαριασμούς παροχής ρεύματος, των επιχειρήσεων που διέκοψαν τη λειτουργία τους και των οποίων οι ΚΑΔ ανήκουν στις λίστες διακοπής αυτών σύμφωνα με τα σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά
Για την απαλλαγή αυτών των τελών, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσκομίσουν Υπεύθυνη Δήλωση – Αίτηση, η οποία θα συνοδεύεται από τα κάτωθι δικαιολογητικά:
1. Αίτηση (Διαθέσιμη στην Ιστοσελίδα του Δήμου: https://likovrisipefki.gr/…/1230-apallassontai-apo-ta…)
2. Αντίγραφο λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος για τις περιόδους διακοπής της λειτουργίας των επιχειρήσεων,
3. Αποδείξεις πληρωμής των ως άνω λογαριασμών
4. Ε9 για ιδιόκτητα ακίνητα ή πρόσφατο μισθωτήριο για μισθωμένα ακίνητα και
5. Αποδεικτικό για το χρόνο διακοπής λειτουργίας της επιχείρησης (έντυπο δήλωσης αναστολής που υποβλήθηκε στο πρόγραμμα Εργάνη, από το οποίο προκύπτουν οι ΚΑΔ της επιχείρησης και τεκμαίρεται η ολοσχερής διακοπή της λειτουργίας της.)
Η χρονική περίοδος που αφορά στην απαλλαγή των τελών ξεκινά από την ημερομηνία διακοπής της λειτουργίας των επιχειρήσεων σε εφαρμογή των μέτρων που ελήφθησαν για την αποτροπή διάδοσης του κορωνοϊού και μέχρι την άρση αυτών.
Η αίτηση με τα συνημμένα δικαιολογητικά θα υποβάλλεται ηλεκτρονικά από την 1η Μαρτίου 2021 στο e-mail: [email protected] και κατ’ εξαίρεση στο Πρωτόκολλο του Δήμου μετά από κλείσιμο ραντεβού στο 210-6145152.
Continue Reading
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ειδήσεις4 εβδομάδες ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Ανακοινώσεις5 μήνες ago
Κ.Δ.Α.Π. Υμηττού: Ξεκίνησαν οι εγγραφές με Voucher μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ για το σχολικό έτος 2024 – 2025
-
Αγίας Βαρβάρας4 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Αγίας Βαρβάρας4 μήνες ago
Έναρξη εγγραφών Πολιτιστικών & Αθλητικών Τμημάτων στον Δήμο Αγ. Βαρβάρας