Κοινωνία
Αυξημένη διεκπεραίωση εργασιών από τα ΚΕΠ Λυκόβρυσης – Πεύκης
Αυξημένες είναι οι εργασίες που φέρνουν σε πέρας τα δύο Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης ανταποκρινόμενα στις ανάγκες που δημιουργεί η αντιμετώπιση της πανδημίας.
Πιο συγκεκριμένα μέσω των ΚΕΠ της Πεύκης και της Λυκόβρυσης, τους τελευταίους μήνες έχουν κλειστεί και τροποποιηθεί εκατοντάδες ραντεβού για εμβολιασμό, ενώ τις τελευταίες ημέρες στα ΚΕΠ γίνεται και η καταχώρηση δεύτερου ραντεβού για όσους έκαναν την πρώτη δόση σε χώρα του εξωτερικού.
Επίσης τις τελευταία ξεκίνησε η διαδικασία έκδοσης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας (freedom pass) για τους νέους 18-25, η οποία παρέχεται και μέσω των ΚΕΠ.
Ακόμη, μεγάλος είναι και ο αριθμός πολιτών ιδίως τους δύο τελευταίους μήνες που έχουν εκδώσει ψηφιακό πιστοποιητικό covid -19 μέσω των δύο Κέντρων. Στο ΚΕΠ Λυκόβρυσης ο αριθμός ήταν 982 πιστοποιητικά μέχρι τις 26/7, ενώ στο ΚΕΠ Πεύκης ο αριθμός των εκδοθέντων πιστοποιητικών, στα οποία συμπεριλαμβάνονται εμβολιασμού, νόσησης και διάγνωσης είναι 1243.
Ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης και Γενικός Γραμματέας ΠΕΔ Αττικής Τάσος Μαυρίδης δήλωσε σχετικά: «Οι εργαζόμενοι στα ΚΕΠ του Δήμου μας έχουν επιβαρυνθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα με σημαντικές επιπλέον εργασίες, λόγω της πανδημίας. Έχουν κληθεί να εκδίδουν τα ψηφιακά πιστοποιητικά, τις τελευταίες ημέρες τα freedom pass για τους νέους, αλλά και να βοηθούν τους συμπολίτες μας να κλείσουν τα ραντεβού εμβολιασμού. Τους ευχαριστούμε για την μεγάλη προσπάθεια που έχουν καταβάλει, ώστε να εξυπηρετήσουν τους συμπολίτες μας. Θα ήθελα, επίσης, να καλέσω τους συμπολίτες που δεν έχουν εμβολιαστεί μέχρι σήμερα, να σπεύσουν να κλείσουν το ραντεβού τους. Πλέον υπάρχουν εμβόλια για όλες τις ηλικιακές ομάδες. Εμβολιαζόμενοι και ακολουθώντας τα μέτρα που μας υποδεικνύουν οι ειδικοί, θα αφήσουμε πίσω μας την πανδημία σύντομα και χωρίς απώλειες. Είναι στο χέρι μας!».