Ελάτε στην παρέα μας

Κεντρικό Θέμα

Αυτοί είναι οι εκλεκτοί του Στράτου Σαραούδα στο δήμο Μεταμόρφωσης

Δημοσιεύθηκε

στις

Με απόφαση του Δημάρχου Μεταμόρφωσης, Στράτου Σαραούδα, ορίστηκαν οι παρακάτω δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας ως Αντιδήμαρχοι (με θητεία από 2/9/2019 έως 1/9/2020) του Δήμου Μεταμόρφωσης:

  1. Τον κ. Δημήτριο Τσίκνα του Παναγιώτη, Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Τεχνικών Έργων, με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και το συντονισμό της λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Πληροφορικής και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας και των υπαγόμενων σε αυτή οργανικών μονάδων, όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
  2. Τον κ. Αδάμ Αδαμίδη του Χαράλαμπου, Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών, με αρμοδιότητες το έλεγχο, την εποπτεία και το συντονισμό της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και της Διεύθυνσης ΚΕΠ του Δήμου και των υπαγόμενων σε αυτή οργανικών μονάδων, όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
  3. Τον κ. Νικόλαο Ζυγούνα του Παναγιώτη, Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και το συντονισμό της λειτουργίας της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Περιβάλλοντος και των υπαγόμενων σε αυτή οργανικών μονάδων, όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
  4. Τον κ. Ιωάννη Μπαλτά του Γεωργίου, Αντιδήμαρχο Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, με αρμοδιότητες τον έλεγχο και το συντονισμό της λειτουργίας της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού και των υπαγόμενων σε αυτή οργανικών μονάδων, όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
  5. Τον κ. Παναγιώτη Λουσίδη του Μαυρουδή, Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας, με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και το συντονισμό της λειτουργίας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και των υπαγόμενων σε αυτή οργανικών μονάδων, όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ