Connect with us

Νέας Ιωνίας

Η θέση της παράταξης “Ενότητα για τη Νέα Ιωνία” για την μετατροπή του 3ου Δημοτικού σε Πειραματικό

Published

on

Ερωτήσεις προς τη δημοτική αρχή και την Υπουργό Παιδείας απευθύνει η παράταξη “Ενότητα για τη Νέα Ιωνία” διατυπώνοντας τη θέση της για την απόφαση μετατροπής του 3ου Δημοτικού Σχολείου σε Πειραματικό.

Όπως αναφέρει αναλυτικά: “Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με τη σύμφωνη γνώμη της δημάρχου και της δημοτικής αρχής χαρακτήρισε το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας ως Πειραματικό με έναρξη ισχύος από το επόμενο σχολικό έτος 2021-2022.

Αυτό σημαίνει ότι οι μαθητές του 3ου δημοτικού σχολείου θα αλλάξουν σχολικό περιβάλλον καθώς δικαίωμα εγγραφής και φοίτησης στο σχολείο θα έχουν μόνο όσα παιδιά κληρωθούν από το σύνολο της περιφέρειας της Βόρειας Αθήνας. Το 3ο Δημοτικό Σχολείο της Νέας Ιωνίας θα είναι σχολείο που δεν θα χρησιμοποιείται από τους μαθητές της πόλης μας.

Οι 170 περίπου μαθητές του 3ου Δημοτικού, θα αναγκαστούν να ενσωματωθούν στο γειτονικό 1ο Δημοτικό το οποίο είναι ήδη υπεράριθμο ή σε κάποιο άλλο ιδιωτικό ή δημόσιο σχολείο, μακριά από τον τόπο κατοικία τους.

Η μετατροπή του 3ου Δημ. Σχολείου σε Πειραματικό έγινε από το Υπουργείο Παιδείας, με τις ευχές της δημάρχου και της αντιδημάρχου Παιδείας, οι οποίες στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας 24ης Μαΐου ήταν η φωνή της υπουργού κ. Κεραμέως και δεν ασχολήθηκαν καθόλου με το πρόβλημα που δημιουργείται σε δεκάδες οικογένειες Ιωνιωτών.

Τα προβλήματα που δημιουργούνται έχουν και γενικότερο χαρακτήρα. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα έπρεπε να ακουμπήσει με ενδιαφέρον και ωριμότητα πάνω στα προβλήματα της παιδείας και να τα αντιμετωπίσει. Η πολιτική της ίδρυσης ελάχιστων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων ενισχύει ανισότητες και την κοινωνική αδικία. Διαταράσσονται οι μικρές σχολικές κοινωνίες αφού οι μαθητές αλλάζουν σχολικό περιβάλλον, δημιουργούνται σχολεία δύο ταχυτήτων ενώ πρόσβαση στην αναβαθμισμένη γνώση θα έχουν λίγοι και «τυχεροί».

Ρωτάμε τη δήμαρχο Νέας Ιωνίας και την Υπουργό Παιδείας:

  1. Γιατί η ποιοτική αναβάθμιση πρέπει να περιορίζεται σε συγκεκριμένα, ολιγάριθμα σχολεία και να μην αφορά το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας;

2. Πως θα λυθεί το θέμα της απορρόφησης των παιδιών του 3ου Δημοτικού από τα ήδη υπεράριθμα γειτονικά σχολεία;

3. Τι θα πείτε στους γονείς των παιδιών του 3ου Δημοτικού που τα παιδιά τους αναγκάζονται να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον ενώ οι αίθουσες του παλαιού τους σχολείου, από το Σεπτέμβριο, θα φιλοξενούν λίγους, τυχερούς μαθητές από άλλους Δήμους;”

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ