Ελάτε στην παρέα μας

Ειδήσεις

Άμεση επίλυση καθημερινών αιτημάτων μέσα από την πλατφόρμα του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου – δημότη, επιλύοντας άμεσα τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας Novoville από τις αρχές του 2020 έως σήμερα έχουν καταγραφεί περισσότερα από 3.300 αιτήματα πολιτών προς το Δήμο! Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφηκαν στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούσαν την κατηγορία «φωτισμός – βλάβη», ακολούθησαν τα αιτήματα για «γνήσιο υπογραφής κατ’ οίκον» και «κάδος Απορριμμάτων – έλλειψη – βλάβη».

Επιπλέον, ανά τακτά χρονικά διαστήματα αποστέλλονται προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη.

Έως σήμερα, έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα 2000 δημότες.

Υπενθυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

 

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικόApple iOS καιGoogle Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

●       Επιλογή τοποθεσίας

●       Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

●       Προσθήκη φωτογραφίας

●       Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

 

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης και μπορούν με αυτό τον τρόπο να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους.

Ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας Γιάννης Βούρος δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Novoville. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους δημότες που βοηθούν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν το ταχύτερο δυνατό κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητά τους. Από την πλευρά μας, είμαστε αποφασισμένοι να βελτιώνουμε διαρκώς την ποιότητα ζωής στο Δήμο και το επίπεδο εξυπηρέτησης των δημοτών, τόσο με την βελτίωση των υποδομών, με τον εκσυγχρονισμό της επίσημης ιστοσελίδας μας, όσο και μέσω της χρήσης σύγχρονων ηλεκτρονικών εφαρμογών. Συνεχίζουμε την εντατική δουλειά σε κάθε πεδίο αρμοδιότητάς μας».

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ