Connect with us

Κηφισιάς, Ερυθραίας, Εκάλης

Δημιουργία Πάρκου Τσέπης από μαθητές στην Κηφισιά

Published

on

Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025, στο πλαίσιο της συνέχισης της περιβαλλοντικής δράσης που ξεκίνησε στο ρέμα του Κηφισού στην περιοχή Αδαμών Κηφισιάς, οι μαθητές/τριες του 8ου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς, του 2ου και 3ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας και του 7ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Φιλαδέλφειας συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία πάρκου τσέπης (Ερμιόνης 5, Κηφισιά).

Οι μαθητές φύτεψαν καλλωπιστικά και θαμνώδη φυτά στον χώρο, συνοδευόμενοι από τους/τις εκπαιδευτικούς: Κος Τζαλακώστας Ρίζος, κα Παπαδοπετράκη Ειρήνη, κα Λάσκαρη Γεωργία, κος Μακρής Ιωάννης και κα Σκιαδά Σταυρούλα. Η προετοιμασία του χώρου είχε ήδη πραγματοποιηθεί από το συνεργείο του Δήμου Κηφισιάς, το οποίο παρείχε και όλα τα απαραίτητα εργαλεία και υλικά.

Κατά τη διάρκεια της δράσης, οι μαθητές/τριες:

  • Φύτεψαν τα φυτά με τη βοήθεια εκπαιδευτικών και τεχνικών,
  • Τοποθέτησαν πινακίδες με QR κωδικούς για την αναγνώριση των φυτών,
  • Χρησιμοποίησαν την εφαρμογή Επιστήμης των Πολιτών Pl@ntNet για την άμεση ταυτοποίηση και πληροφόρηση γύρω από τα είδη φυτών,
  • Έλαβαν πολύτιμες συμβουλές από τους υπαλλήλους του Τμήματος Πρασίνου του Δήμου Κηφισιάς,
  • Πότισαν τα φυτά με τη συνδρομή των υπευθύνων, ενώ παράλληλα το συνεργείο του Δήμου εγκαθιστούσε σύστημα αυτόματου ποτίσματος.

Η δράση ολοκληρώθηκε με τη συνέντευξη που πήραν οι μαθητές/τριες του 7ου Δημοτικού Νέας Φιλαδέλφειας από τον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου Κηφισιάς, κ. Κασναφέρη, η οποία πραγματοποιήθηκε στο νέο ξύλινο παγκάκι που τοποθετήθηκε και δωρίστηκε από τον Δήμο Κηφισιάς στο πάρκο.

Η εν λόγω εκπαιδευτική δραστηριότητα εντάσσεται στο πλαίσιο ενδυνάμωσης της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών/τριών, προώθησης της υπευθυνότητας και της ενεργού συμμετοχής τους στον δημόσιο χώρο και καλλιέργειας δεξιοτήτων επιστήμης, συνεργασίας και πολιτειότητας. Μέσα από βιωματική μάθηση και δράση, οι μαθητές/τριες έγιναν μικροί “κηπουροί της πόλης”, με ουσιαστική συμβολή στη βελτίωση του αστικού τους περιβάλλοντος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ