Ειδήσεις
Την υιοθέτηση ορίου ταχύτητας 30 χλμ. μέσα στις πόλεις ζητά ο Δήμος Χαλανδρίου

Την υιοθέτηση του ορίου ταχύτητας των 30 χλμ. προέκρινε ο Δήμος Χαλανδρίου, υιοθετώντας στο Δημοτικό Συμβούλιο της 28ης Ιουλίου 2021 το σχετικό ψήφισμα της κίνησης «ΠΕΖΗ», με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων αλλά και την προστασία των πιο ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου (παιδιά, ποδηλάτες κλπ.).
Στο σχετικό ψήφισμα σημειώνεται μεταξύ άλλων:
«Το όριο των 30χλμ. θα αποτελέσει αποφασιστικό βήμα για τον δραστικό περιορισμό των τροχαίων συγκρούσεων και ιδιαίτερα των παρασύρσεων των πιο ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου όπως τα παιδιά, οι ποδηλάτες, οι χρήστες ΕΠΗΟ (Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα, οι ηλικιωμένοι, οι άνθρωποι με αναπηρία.
Ταυτόχρονα θα αποτελέσει ένα έναυσμα, για πιο βιώσιμες πόλεις και γειτονιές για δρόμους, για Ζωή.
Οι χαμηλές ταχύτητες σώζουν ζωές. Μειώνουν την ατμοσφαιρική ρύπανση και το επίπεδο θορύβου στις πόλεις άρα είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τη δημόσια υγεία, καθιστώντας ασφαλέστερο το περπάτημα και την ποδηλασία και ενθαρρύνουν ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής.
Αν και στις 3 Φεβρουαρίου 2021 στα πλαίσια εξαγγελίας των βασικών αξόνων ενός δεκαετούς στρατηγικού προγράμματος για την οδική ασφάλεια, η θέσπιση του ορίου των 30 km/h και στη χώρα μας ανακοινώθηκε επίσημα από το ΥΜΕ, παρουσία και του Πρωθυπουργού, μόλις ένα μήνα μετά, στις 10 Μαρτίου (Νόμος 4784/21) ψηφίστηκαν στη βουλή σαν όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές τα 50 km/h.
Σήμερα που η μια μετά την άλλη χώρα θεσπίζει το όριο των 30 km/h σε όλο και πιο διευρυμένες ζώνες των πόλεων είναι απόλυτα αναγκαία η θέσπιση του στις κατοικημένες περιοχές και σε όλες τις περιοχές υψηλής συγκέντρωσης ανθρώπων, η αυστηρή επιτήρηση του, καθώς και η νομιμοποίηση όλων των πολεοδομικών ρυθμίσεων που θα αποτρέπουν την υπέρβαση του.
Δεν είναι απλά ανάγκη συγχρονισμού με την κίνηση της υπόλοιπης ανθρωπότητας. Είναι η αναγνώριση πως κανένας θάνατος στο δρόμο δεν είναι αποδεκτός. Δρόμοι για την υγεία. Δρόμοι για το κλίμα. Δρόμοι για τους ανθρώπους. Δρόμοι Ζωής. 30 km/h ΤΩΡΑ!», καταλήγει το ψήφισμα.
Η υιοθέτηση του ορίου ταχύτητας των 30 χλμ. συνάδει και με τη στρατηγική της βιώσιμης αστικής κινητικότητας που υλοποιεί ο Δήμος Χαλανδρίου μέσω του ΣΒΑΚ που υιοθέτησε το 2019, με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας πεζών, ποδηλατών και ατόμων με αναπηρία.
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα7 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα7 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Αθλητισμός3 μήνες ago
ΑΜΑΡΥΣΙΑ PRO: Το μεγάλο πυγμαχικό event έρχεται στο κλειστό του Αγίου Θωμά στις 22/12
-
Αθηναίων3 μήνες ago
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ανακοινώσεις4 μήνες ago
Δείτε το πρωτοσέλιδο και τα θέματα της εφημερίδας ΧΤΥΠΟΣ που κυκλοφορεί, Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024
-
Αγίας Βαρβάρας6 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ