Connect with us

Κοινωνία

Καθορισμός τέλους αποκομιδής από τον Δήμο Ωρωπού – Δυνατότητες και χρεώσεις

Published

on

Η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ωρωπού ενημερώνει τους πολίτες πως με την υπ’ αριθμ. απόφαση 140/2024 (πρακτ. 20/10-07-2024) του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ωρωπού καθορίζεται:

ΕΙΔΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ

Ειδικό τέλος αποκομιδής για προϊόντα κηπουρικών εργασιών, ογκωδών αστικών απορριμμάτων και λοιπών ειδικών απορριμμάτων με χρήση μηχανημάτων του Δήμου για την αποκομιδή και ανάλογα με το μέγεθος του φορτηγού.
Συγκεκριμένα:

Α. Φορτηγό μικρό μέχρι 7,5 tn (τόνους) 50,00€

Β. Φορτηγό μεσαίο (διαξονικό – τριαξονικό): 100,00€

Γ. Φορτηγό μεγάλο (νταλίκα με επικαθήμενο ή τετραξονικό): 150,00€

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι πολίτες σε 5 βήματα

  • ΒΗΜΑ 1: Υποβολή αίτησης του ενδιαφερόμενου προς την
    Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ωρωπού ή με e-mail στο [email protected] στο οποίο θα αναγράφονται πλήρη στοιχεία επικοινωνίας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, κινητό τηλέφωνο, e-mail, Α.Φ.Μ.) και να επισημαίνονται το ακριβές σημείο, το είδος και ο όγκος των προϊόντων κηπουρικών εργασιών, ογκωδών αστικών απορριμμάτων και λοιπών ειδικών απορριμμάτων:
  • ΒΗΜΑ 2: Η Υπηρεσία Καθαριότητας επικοινωνεί με τον ενδιαφερόμενο πολίτη για τον προγραμματισμό της αποκομιδής και τον ενημερώνει για το κόστος.
  • ΒΗΜΑ 3: Πληρωμή του αντιτίμου ηλεκτρονικά ή στο Ταμείο του Δήμου Ωρωπού.
  • BHMA 4: Κατάθεση απόδειξης πληρωμής στην Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ωρωπού.
  • ΒΗΜΑ 5: Μετά την κατάθεση της απόδειξης ακολουθεί η αποκομιδή.

Πότε γίνεται η δωρεάν αποκομιδή από τους ιδιώτες

Ιδιώτες: Μπορούν με δικά τους μέσα να μεταφέρουν και να εναποθέτουν ΔΩΡΕΑΝ σε χώρους υποδεικνυόμενους και σε συνεργασία με την Υπηρεσία Καθαριότητας κατόπιν ραντεβού, αποκλειστικά προϊόντα κηπουρικών εργασιών, καθαρισμών οικοπέδων και κλαδεμάτων.

Επίσης, κηπαία που καταλαμβάνουν όγκο έως και 4 σάκους απορριμμάτων δεν θα χρεώνονται από τον Δήμο και θα υπάρχει η δυνατότητα να περισυλλέγονται από τα απορριμματοφόρα του Δήμου.

Η αποκομιδή από τους επαγγελματίες και οι χρεώσεις

Επαγγεματίες: Με δικά τους μέσα μπορούν να μεταφέρουν και να εναποθέτουν σε χώρους υποδεικνυόμενους και σε συνεργασία με την Υπηρεσία Καθαριότητας κατόπιν ραντεβού, αποκλειστικά προϊόντα κηπουρικών εργασιών, καθαρισμών οικοπέδων και κλαδεμάτων με κόστος : α) 50 ευρώ ανά φορτηγό μικρού μεγέθους και β) 75 ευρώ ανά φορτηγό μεσαίου και μεγάλου μεγέθους.

Η αποκομιδή των ανωτέρω απορριμμάτων θα γίνεται ύστερα από συνεννόηση με την υπηρεσία καθαριότητας και αφού έχει εξοφληθεί ολοσχερώς το ως άνω αναφερόμενο τέλος.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ