Κοινωνία
Καθορισμός τέλους αποκομιδής από τον Δήμο Ωρωπού – Δυνατότητες και χρεώσεις
Η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ωρωπού ενημερώνει τους πολίτες πως με την υπ’ αριθμ. απόφαση 140/2024 (πρακτ. 20/10-07-2024) του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ωρωπού καθορίζεται:
ΕΙΔΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ
Ειδικό τέλος αποκομιδής για προϊόντα κηπουρικών εργασιών, ογκωδών αστικών απορριμμάτων και λοιπών ειδικών απορριμμάτων με χρήση μηχανημάτων του Δήμου για την αποκομιδή και ανάλογα με το μέγεθος του φορτηγού.
Συγκεκριμένα:
Α. Φορτηγό μικρό μέχρι 7,5 tn (τόνους) 50,00€
Β. Φορτηγό μεσαίο (διαξονικό – τριαξονικό): 100,00€
Γ. Φορτηγό μεγάλο (νταλίκα με επικαθήμενο ή τετραξονικό): 150,00€
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι πολίτες σε 5 βήματα
- ΒΗΜΑ 1: Υποβολή αίτησης του ενδιαφερόμενου προς την
Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ωρωπού ή με e-mail στο [email protected] στο οποίο θα αναγράφονται πλήρη στοιχεία επικοινωνίας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, κινητό τηλέφωνο, e-mail, Α.Φ.Μ.) και να επισημαίνονται το ακριβές σημείο, το είδος και ο όγκος των προϊόντων κηπουρικών εργασιών, ογκωδών αστικών απορριμμάτων και λοιπών ειδικών απορριμμάτων: - ΒΗΜΑ 2: Η Υπηρεσία Καθαριότητας επικοινωνεί με τον ενδιαφερόμενο πολίτη για τον προγραμματισμό της αποκομιδής και τον ενημερώνει για το κόστος.
- ΒΗΜΑ 3: Πληρωμή του αντιτίμου ηλεκτρονικά ή στο Ταμείο του Δήμου Ωρωπού.
- BHMA 4: Κατάθεση απόδειξης πληρωμής στην Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ωρωπού.
- ΒΗΜΑ 5: Μετά την κατάθεση της απόδειξης ακολουθεί η αποκομιδή.
Πότε γίνεται η δωρεάν αποκομιδή από τους ιδιώτες
Ιδιώτες: Μπορούν με δικά τους μέσα να μεταφέρουν και να εναποθέτουν ΔΩΡΕΑΝ σε χώρους υποδεικνυόμενους και σε συνεργασία με την Υπηρεσία Καθαριότητας κατόπιν ραντεβού, αποκλειστικά προϊόντα κηπουρικών εργασιών, καθαρισμών οικοπέδων και κλαδεμάτων.
Επίσης, κηπαία που καταλαμβάνουν όγκο έως και 4 σάκους απορριμμάτων δεν θα χρεώνονται από τον Δήμο και θα υπάρχει η δυνατότητα να περισυλλέγονται από τα απορριμματοφόρα του Δήμου.
Η αποκομιδή από τους επαγγελματίες και οι χρεώσεις
Επαγγεματίες: Με δικά τους μέσα μπορούν να μεταφέρουν και να εναποθέτουν σε χώρους υποδεικνυόμενους και σε συνεργασία με την Υπηρεσία Καθαριότητας κατόπιν ραντεβού, αποκλειστικά προϊόντα κηπουρικών εργασιών, καθαρισμών οικοπέδων και κλαδεμάτων με κόστος : α) 50 ευρώ ανά φορτηγό μικρού μεγέθους και β) 75 ευρώ ανά φορτηγό μεσαίου και μεγάλου μεγέθους.
Η αποκομιδή των ανωτέρω απορριμμάτων θα γίνεται ύστερα από συνεννόηση με την υπηρεσία καθαριότητας και αφού έχει εξοφληθεί ολοσχερώς το ως άνω αναφερόμενο τέλος.
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ειδήσεις1 μήνα ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Ανακοινώσεις5 μήνες ago
Κ.Δ.Α.Π. Υμηττού: Ξεκίνησαν οι εγγραφές με Voucher μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ για το σχολικό έτος 2024 – 2025
-
Αγίας Βαρβάρας4 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Αγίας Βαρβάρας4 μήνες ago
Έναρξη εγγραφών Πολιτιστικών & Αθλητικών Τμημάτων στον Δήμο Αγ. Βαρβάρας