Ελάτε στην παρέα μας

Δηλώσεις Πολιτικών & Δημάρχων

Σύλλογος Σεφέρης: “Μορφωτικά δικαιώματα.. σε αναβολή στον Δήμο Νέας Ιωνίας”

Δημοσιεύθηκε

στις

“Από αναβολή σε αναβολή λόγω ” καθυστέρησης ” μεταξύ των υπηρεσιών του Δήμου Νέας Ιωνίας ( κατά τα χείλη των ίδιων αρμόδιων του Δήμου) είναι το θέμα μεταφοράς των μαθητών του Διαπολιτισμικού Σχολείου Αλσούπολης”, σύμφωνα με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, “Γιώργος Σεφέρης”.

“Ενώ έσπευσαν από τις 5 Σεπτεμβρίου να στείλουν  στα ΜΜΕ  δελτία τύπου ότι ο δήμος Νέας Ιωνίας δίνει τη λύση για τη μεταφορά μαθητών  του Διαπολιτισμικού ώσπου να  υλοποιηθεί ο διαγωνισμός στην Περιφέρεια Αττικής, το δρομολόγιο μέχρι και σήμερα ” ψάχνει την οδό  ” μεταξύ των υπηρεσιών του Δήμου.  Τραγικές οι συνέπειες, καθώς πολλοί μαθητές αδυνατούν να πάνε στο σχολείο τους και η κατάσταση αυτή έχει δεσμεύσει την ίδια τη λειτουργία του ολοήμερου”, συμπληρώνει ο Σύλλογος.

“Η αναβολή αυτή έρχεται στη μακρά λίστα αναβολής της Νέας Ιωνίας για την προμήθεια των σχολικών μονάδων με τα απαραίτητα για να λειτουργήσουν: καθαριστικά ανύπαρκτα, γραφική ύλη ανύπαρκτη, συμβάσεις για συντήρηση φωτοτυπικών απλήρωτες… σχολικές καθαρίστριες σε μετακίνηση…. . Σε αυτή συμπληρώνουμε επιπλέον την επιλεκτική ανικανότητα του ίδιου του κράτους, της Περιφέρειας , και του Υπουργείου Παιδείας να μην εξασφαλίζουν τη διαδικασία για μια αξιοπρεπή σύμβαση με λεωφορεία για να πάνε οι μαθητές  στο σχολείο τους με ασφάλεια και να κάνουν μάθημα. Αδιανόητο!

Δεν ανεχόμαστε καμία αλλά καθυστέρηση εις βάρος της λειτουργίας των σχολείων που έχει άμεση επίπτωση στα μορφωτικά δικαιώματα  των παιδιών μας. Καμία άλλη καθυστέρηση στο θέμα μεταφοράς των μαθητών του Διαπολιτισμικού Σχολείου Αλσούπολης. Άμεσα όλα τα σχολεία να εξοπλιστούν με τα απαραίτητα για τη λειτουργία τους”, τονίζει στη συνέχεια ο Σύλλογος “Σεφέρης”.

“Το ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών καλεί τους συναδέλφους σε παράσταση διαμαρτυρίας  την Τρίτη 24/9, στις 14:00 στο δημαρχείο Ν. Ιωνίας, ώστε να βρεθεί λύση άμεσα για τα αποκρουστικά αποτελέσματα της πολιτικής που αντιμετωπίζει την εκπαίδευση των μαθητών με όρους κόστους-οφέλους”, αναφέρουν καταληκτικά.

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ