Connect with us

Αγίας Παρασκευής

Κλοπές και βανδαλισμός στο 2ο Λύκειο Αγίας Παρασκευής

Published

on


Καταστροφική ήταν η κατάληψη που πραγματοποιήθηκε στο 2ο Λύκειο της Αγίας Παρασκευής. Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας κ. Πάνο Γκόνη και τον Πρόεδρο τη Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, κ. Μιχάλη Τραυλό, η παράλαβη του σχολείου μετά την ολιγοήμερη κατάληψη έκρυβε δυσάρεστες εκπλήξεις. Συγκεκριμένα “κάποιοι γνωστοί – άγνωστοι όπως τους αποκαλεί ο κ. Γκόνης, αφαίρεσαν εξοπλισμό σημαντικής αξίας από τον χώρο του σχολείου και βανδάλισαν σχεδόν όλο το κτίριο.
Και όλα αυτά συνέβησαν σε ένα σχολείο στο οποίο κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς η Δημοτική Αρχή, διά μέσου της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, κατάφερε να αναβαθμίσει τον χώρο του Θεάτρου και να τον παραδώσει προς χρήση στα παιδιά

Μήνυση κατά παντός υπευθύνου
“Το πιο απλό για εμάς ως Δημοτική Αρχή θα ήταν να αποκαταστήσουμε τις ζημιές και να μην αναζητήσουμε τις ευθύνες, μόνο που κάτι τέτοιο θα οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στην επανάληψη ενός παρόμοιου γεγονότος πιθανά σε άλλο σχολείο και αυτό βέβαια σημαίνει πως εμείς πρώτοι δεν θα είχαμε αναλάβει τις δικές μας ευθύνες. Ο Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής και εντός του νομικού πλαισίου πρόκειται να καταθέσει μήνυση κατά παντός υπευθύνου τις αμέσως επόμενες ημέρες, διασφαλίζοντας έτσι το συμφέρον του απλού πολίτη που από το υστέρημά του, μέσω φόρων, επιδιορθώνει παρόμοιες ζημιές” τονίζουν ο κ. Γκόνης και ο Τραυλός
Και η ανακοίνωση τους καταλήγει ως εξής:
“Δυστυχώς κάθε φορά που καταστρέφεται δημόσια σχολική περιουσία υπάρχει πρόβλημα και αυτό το πρόβλημα συχνά ξεκινάει από εμάς τους ίδιους που, ως γονείς, αντί να ψάχνουμε για τα πραγματικά αίτια που οδηγούν τα παιδιά μας είτε να συμμετέχουν, είτε να είναι απλοί παρατηρητές της καταστροφής και εν τέλει αποδέκτες της, φροντίζουμε να διατηρούμε τις ομολογουμένως ευαίσθητες ισορροπίες στην σχέση μαζί τους, χωρίς όμως τελικά να αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος των δικών μας ευθυνών. Το κοινωνικό έλλειμμα για την προάσπιση του δημόσιου αγαθού δυστυχώς αφορά και εκείνους τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι δεν καθοδηγούν τα παιδιά μας έτσι ώστε, τουλάχιστον όταν φτάνουν στο λύκειο, να συμμετέχουν ισότιμα σε μια συλλογική συζήτηση και να λαμβάνουν αποφάσεις άξιες λόγου. Επείγει λοιπόν όλοι μαζί να πιστέψουμε πως έχουμε τη δυνατότητα να διαμορφώσουμε το πλαίσιο της αυριανής κοινωνίας μεταλαμπαδεύοντας την πίστη μας για τις δημοκρατικές διαδικασίες και επιδιώκοντας, ως αυτονόητο, τη συμμετοχή των παιδιών μας σε αυτές. Η αναβάθμιση του ρόλου των Μαθητικών Κοινοτήτων με την συμβολή του συνόλου της κοινωνίας μας είναι πιθανά ένα πρώτο μέτρο που θα στοχεύσει στην ουσιαστική επικοινωνία με τα παιδιά της πόλης και θα μας δώσει την δυνατότητα να αντιληφθούμε τις πραγματικές ελλείψεις της Παιδείας μας.
Προφανώς βρισκόμαστε στην αρχή μιας συζήτησης που αφορά το σύνολο της κοινωνίας και ως τέτοια σκοπεύουμε να την διατηρήσουμε ανοικτή Ας μην ξεχνάμε πως ο εκδημοκρατισμός συνιστά μια διαδικασία δυναμική, η οποία ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο της διαρκούς κίνησης παραμένει πάντοτε ατελής και συχνά διατρέχει τον κίνδυνο να αντιστραφεί προς την αποδημοκρατικοποίηση.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι, τόσο ο Πρόεδρος της ΔΕΠ, όσο και ο Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής βρίσκονται συνεχώς στη διάθεση των Μαθητικών Συμβουλίων που επιθυμούν συγκροτημένα να καταθέσουν τις απόψεις τους”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ