Connect with us

Ειδήσεις

Λογαριασμοί ρεύματος: Μετά από πόσες μέρες θα κόβεται το ρεύμα για χρέη σε παλιό πάροχο

Published

on

Τη διατήρηση του δικαιώματος της διακοπής ρεύματος για διάστημα τριών μηνών στους καταναλωτές που αλλάζουν πάροχο έχοντας αφήσει απλήρωτους λογαριασμούς στον προηγούμενο προμηθευτή, προτείνουν οι εταιρείες ηλεκτρισμού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τη σχετική πρόταση έχουν αποστείλει στην ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας οι εταιρείες ζητώντας με τον τρόπο αυτό τον περιορισμό του φαινομένου του ενεργειακού τουρισμού.

Η άρση των εμποδίων για τη μετακίνηση των πελατών από πάροχο σε πάροχο στη διάρκεια της ενεργειακής κρίσης, που θεσπίστηκε από τον περασμένο Ιουλίου, πυροδότησε τις δόλιες πρακτικές των στρατηγικών κακοπληρωτών.

Σ΄ύμφωνα με τα ΝΕΑ, από το καλοκαίρι, οι καταναλωτές που θέλουν να αλλάξουν προμηθευτεί δεν έρχονται πλέον αντιμέτωποι με την πληρωμή των ποινών πρόωρης αποχώρησης. Με αυτή την αλλαγή που ψηφίστηκε προκειμένου να ασκηθεί πίεση στις εταιρείες ρεύματος γαι χαμηλότερες τιμές, δημιουργήθηκε πρόσφορο έδαφος στους μπαταχτσήδες καθώς αλλάζουν πάροχο αφήνοντας χρέη στον προηγούμενο.

Για το πρόβλημα αυτό, οι πάροχοι πρότειναν στο υπουργείο τη διατήρηση του δικαιώματος της έκδοσης εντολής απενεργοποίησης της παροχής για 90 μέρες στους οφειλέτες. Το τρίμηνο θα ξεκινά να μετρά από την μέρα της έκδοσης του εκκαθαριστικού λογαριασμού του προηγούμενου παρόχο.

Σε αυτό το διάστημα ο καταναλωτής που άλλαξε προμηθευτή θα πρέπει να προχωρήσει σε αποπληρωμή των παλαιών οφειλών ή σε διακανονισμό. Επιπλέον οι 90 μέρες θα μετρούν από τη στιγμή που θα καταστεί μία δόση ληξιπρόθεσμη. Δηλαδή στο διάστημα αυτό, ο παλιός πάροχος διατηρεί το δικαίωμα της έκδοσης εντολής αποκοπής της παροχής ρεύματος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ