Connect with us

Ειδήσεις

Ο Δήμος Ηρακλείου δίνει στατιστικά στοιχεία του συστήματος

Published

on

Αιτήματα δια της ηλεκτρονικής οδού

Από τον Οκτώβριο του 2012 στο Δήμο Ηρακλείου λειτουργεί το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης αιτημάτων με σκοπό την εξασφάλιση της καλύτερης λειτουργίας των υπηρεσιών Καθαριότητας και Πρασίνου. Μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 2117 αιτήματα δημοτών, που γνωστοποιήθηκαν μέσω του γραφείου εξυπηρέτησης του δημότη και του 5ψήφιου τηλεφωνικού αριθμού 15277.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα ο Δήμος, τον Οκτώβριο καταγράφηκαν 897 αιτήματα από τα οποία τον ίδιο μήνα ολοκληρώθηκαν 747 με ποσοστό ολοκλήρωσης 83%.
Το Νοέμβριο από τα 365 αιτήματα ολοκληρώθηκαν τα 309 με ποσοστό ολοκλήρωσης 85%. Το Δεκέμβριο καταγράφηκαν 357 αιτήματα από τα οποία ολοκληρώθηκαν τα 285 με ποσοστό 80%
Τον Ιανουάριο από τα 549 αιτήματα ολοκληρώθηκαν τα 365 το ποσοστό ολοκλήρωσης ήταν 67%
Σύντομα θα υπάρχει δυνατότητα, οι δημότες να καταχωρούν άμεσα τα αιτήματα τους στην νέα ιστοσελίδα του δήμου Ηρακλείου Αττικής.

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ