Connect with us

Ειδήσεις

Gov.gr Wallet: Ποιο ΑΦΜ παίρνει… σειρά για την πρωτοποριακή εφαρμογή

Published

on

Ένας ακόμη λήγοντας ΑΦΜ παίρνει σειρά σήμερα για την πρωτοποριακή εφαρμογή Gov.gr Wallet.

Συγκεκριμένα, για τα ΑΦΜ με λήγοντα τον αριθμό 5 αναμένεται να ανοίξει σήμερα (μετά το μεσημέρι) η εφαρμογή Gov.gr Wallet η ο οποία δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας, αποθήκευσης και ελέγχου των νέων ψηφιακών δελτίων ταυτότητας και ψηφιακών αδειών οδήγησης.

Μέχρι τώρα η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για τους πολίτες των οποίων ο ΑΦΜ λήγει σε ψηφίο από 1 έως και 4.

Τα βήματα με τα οποία τα ψηφιακά αντίγραφα ταυτότητας και διπλώματος οδήγησης θα τα έχουμε στο κινητό μας, μέσω του Gov.gr Wallet.

Πώς γίνεται η εγκατάσταση του app και η αυθεντικοποίηση πολιτών

Βήμα -βήμα η διαδικασία

1. Κατεβάζουμε την εφαρμογή από το wallet.gov.gr

2. Κάνουμε login μέσω taxisnet ή κωδικών webbanking και λαμβάνουμε επιβεβαιωτικό sms

3. Εκδίδουμε κάθε έγγραφο με ένα επιβεβαιωτικό sms.

Θυμίζουμε ότι το Gov.gr Wallet είναι ήδη διαθέσιμο στα app stores των λογισμικών iOS και Android. Επίσης, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή μέσω της σελίδας wallet.gov.gr.

Για την ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή, η ταυτοποίηση του πολίτη γίνεται σε πρώτο επίπεδο με τους κωδικούς στο Taxisnet και κατόπιν με την καταχώρηση κωδικού μιας χρήσης (OTP – One Time Password), ο οποίος αποστέλλεται σε αριθμό κινητού τηλεφώνου που ανήκει επιβεβαιωμένα στον πολίτη. Για τον σκοπό αυτό ο πολίτης θα πρέπει πριν εισέλθει στην εφαρμογή:

  • είτε να έχει καταχωρίσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) μέσω του notify.gov.gr,
  • είτε να έχει βεβαιώσει ψηφιακά την υπογραφή του μέσω του gov.gr (Υπεύθυνη Δήλωση, Εξουσιοδότηση, Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου, Ιδιωτικό Συμφωνητικό).

Αφού αυθεντικοποιηθεί, ο πολίτης καλείται να δώσει άδεια για να λαμβάνει ειδοποιήσεις από την εφαρμογή, οι οποίες είναι απαραίτητες για την λειτουργία της λόγω του μηχανισμού συγκατάθεσης σε περίπτωση επαλήθευσης ενός ψηφιακού εγγράφου.

Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την ενεργοποίηση της δυνατότητας εύκολης πρόσβασης (quick login), η οποία παρέχεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές κάθε συσκευής.

Πώς γίνεται η αποθήκευση με λίγα «κλικ»

Αφού εισέλθει στο περιβάλλον της εφαρμογής, ο πολίτης μπορεί με ελάχιστα κλικ να δημιουργήσει και να αποθηκεύσει το ψηφιακό αντίγραφο της αστυνομικής του ταυτότητας ή/και του διπλώματος οδήγησης του.

Αρχικά επιλέγει ποιο έγγραφο θέλει να εκδώσει και κατόπιν λαμβάνει με SMS έναν κωδικό μιας χρήσης (OTP – One Time Password) τον οποίο και εισάγει στην εφαρμογή.

Αμέσως μετά, το έγγραφο δημιουργείται και αποθηκεύεται στην εφαρμογή και στο wallet του κινητού τηλεφώνου. Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται εκ νέου για κάθε νέα έκδοση αντιγράφου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ