Ειδήσεις
Mad Clip: Οι πραγματογνώμονες οφείλουν να υπηρετούν την αλήθεια κι όχι να επιδιώκουν εφήμερη δημοσιότητα
![](https://www.xtypos.gr/wp-content/uploads/2021/09/mad_clip_troxaio.jpg)
Η ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής για το μοιραίο τροχαίο του γνωστού τράπερ, Mad Clip.
“Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τροχαίο ατύχημα, κατά το οποίο έχασε τη ζωή του γνωστός και δημοφιλής στους νέους τραγουδιστής, διακινείται στα μέσα ενημέρωσης από συγκεκριμένο πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας, η ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού.
Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, το θάνατο του τραγουδιστή.
Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί, λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη.
Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h).
Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ.
Επίσης, τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.
ΚΑΝΕΝΑ crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ.
Επιπλέον ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών. Επιπλέον επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.
Σε κάθε περίπτωση , καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια.
Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας.”
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Αγίας Βαρβάρας4 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Ανακοινώσεις5 μήνες ago
Κ.Δ.Α.Π. Υμηττού: Ξεκίνησαν οι εγγραφές με Voucher μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ για το σχολικό έτος 2024 – 2025
-
Ειδήσεις1 μήνα ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Ανακοινώσεις7 μήνες ago
Το πρόγραμμα των πολιτιστικών εκδηλώσεων «Λαμπέτεια 2024» στον Δήμο Μάνδρας – Ειδυλλίας