Connect with us

Βριλησσίων

  Μέσω κινητού τα «παράπονα» στο Δήμο Βριλησσίων

Published

on

 

Ο Δήμος Βριλησσίων εκσυγχρονίζει τις παρεχόμενες προς τους δημότες υπηρεσίες, θέτοντας σε λειτουργία το αναβαθμισμένο ηλεκτρονικό σύστημα παραλαβής και διεκπεραίωσης αναφορών για βλάβες και προβλήματα στις υποδομές του.

Για την υποβολή, ο πολίτης μπορεί να χρησιμοποιήσει δύο εναλλακτικές οδούς: είτε την επιλογή «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες» από το Portal του Δήμου www.vrilissia.gr ή την εφαρμογή Vrilissia mServices, που εγκαθιστά στο κινητό του (android).
Μέσω αυτών, ο πολίτης δηλώνει βλάβες και προβλήματα που εμφανίζονται στις υποδομές του Δήμου, σημειώνοντας σε χάρτη το σημείο, γράφοντας κάποιο σχόλιο και στέλνοντας και φωτογραφία.
Πρόκειται για ένα σύστημα άμεσης δρομολόγησης της υποβληθείσας αναφοράς ανεξάρτητα οδού προέλευσης, στον αρμόδιο υπάλληλο προς διεκπεραίωση. Για κάθε βήμα της εξέλιξης του θέματος, ο υποβάλλων λαμβάνει αυτόματα ενημερωτικά e-mail και επίσης μπορεί να ενημερώνεται και μέσω του Portal.
Μέσω της εφαρμογής του κινητού τηλεφώνου μπορεί επίσης ο χρήστης να ενημερώνεται για τα νέα του Δήμου και να επικοινωνεί τηλεφωνικά και μέσω e-mail με το Δήμο, υπηρεσίες και αιρετούς.
Mε σκοπό πάντα την πιο γρήγορη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των δημοτών, το ηλεκτρονικό σύστημα του Δήμου θα εμπλουτιστεί με ακόμα περισσότερες κατηγορίες παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μην ξεχνάτε την εφημερίδα “ΧΤΥΠΟΣ”. Κυκλοφορεί από το Σάββατο στα περίπτερα της Αθήνας και του Πειραιά. Με αποκλειστικές ειδήσεις ρεπορτάζ και άρθρα. Επίσης, με μεγάλες χρήσιμες προσφορές και δώρα.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ