Ελλάδα
Όλγα Κεφαλογιάννη: Επίσημη προσκεκλημένη του διεθνούς φήμης media brand Monocle – Τι συζητήθηκε
![](https://www.xtypos.gr/wp-content/uploads/2024/11/IMG-20241107-WA0030-scaled.jpg)
Η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη ήταν η επίσημη προσκεκλημένη σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου στα γραφεία του διεθνούς φήμης media brand Monocle. Η κα Κεφαλογιάννη συζήτησε με τον αρχισυντάκτη του περιοδικού Andrew Tuck, για τα τρέχοντα τουριστικά θέματα και για τις προκλήσεις της σημερινής εποχής.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε, μεταξύ άλλων, γύρω από τα θέματα βιώσιμου τουρισμού και τα μέτρα που έχει λάβει η ελληνική κυβέρνηση, την επέκταση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα και τον μεγάλο αριθμό τουριστών στην Ελλάδα το περασμένο έτος.
Η Υπουργός Τουρισμού σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι το όραμά της είναι να καταστεί η Ελλάδα τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και εξήρε τη συνεργασία με το Monocle, για την επίτευξη του στόχου αυτού. Τα έσοδα από τον τουρισμό, τόνισε, στηρίζουν σημαντικά την ελληνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες. Επεσήμανε ότι γίνονται επενδύσεις για την βελτίωση των τουριστικών υποδομών και προωθούνται ειδικές μορφές τουρισμού όπως ο γαστρονομικός τουρισμός, ο οινοτουρισμός, ο ιαματικός τουρισμός και ο αγροτουρισμός.
Για την Αθήνα συγκεκριμένα, υπογράμμισε, ότι είναι ένας προορισμός για όλον τον χρόνο και καθίσταται ολοένα και πιο δημοφιλής για τους νέους, ενώ αναφέρθηκε, τέλος, στις επενδύσεις στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και στην ανάπλαση του Ελληνικού.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν περίπου 60 άτομα, Έλληνες και Βρετανοί, από τον χώρο των ΜΜΕ, του τουρισμού και των επιχειρήσεων.
Η εκδήλωση ήταν η αφορμή να ανακοινωθεί και η πρώτη, πολυεπίπεδη συνεργασία του ΕΟΤ με το Monocle, στο πλαίσιο της στρατηγικής προώθησης της Ελλάδας ως top of mind προορισμού μοναδικών και πολυθεματικών εμπειριών.
Το Monocle, με παρουσία σε περισσότερες από 80 χώρες, συμπεριλαμβανομένων κυρίαρχων αγορών όπως οι Η.Π.Α, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Γερμανία και η Ιταλία, διαθέτει ισχυρή απήχηση και δίκτυο διανομής.
Η συνεργασία περιλαμβάνει εκτεταμένη προβολή της Ελλάδας στις έντυπες και ψηφιακές εκδόσεις του Monocle και του Konfekt. Με αφορμή την παρουσία του Υπουργείου Τουρισμού στην World Travel Market 2024 στο Λονδίνο, η συνεργασία αυτή με το Monocle προβάλλεται ως ένα πρωτοποριακό βήμα για την ενδυνάμωση της διεθνούς εικόνας της Ελλάδας, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της ως πολυδιάστατου προορισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και τη δημιουργία βιώσιμων σχέσεων με κοινότητες σε όλο τον κόσμο.
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ανακοινώσεις5 μήνες ago
Κ.Δ.Α.Π. Υμηττού: Ξεκίνησαν οι εγγραφές με Voucher μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ για το σχολικό έτος 2024 – 2025
-
Ειδήσεις1 μήνα ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Αγίας Βαρβάρας4 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Ανακοινώσεις5 μήνες ago
5η Γιορτή Κρασιού και Παραδοσιακού Χορού στον Δήμο Μαραθώνος