Connect with us

Ειδήσεις

Ο πρώην υπουργός Λ. Αυγενάκης επιτέθηκε σε υπάλληλο στο “Ελευθέριος Βενιζέλιος”

Published

on

Αίσθηση προκαλεί βίντεο από κάμερα ασφαλείας στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», στο οποίο φέρεται να απεικονίζεται ο πρώην υπουργός Λευτέρης Αυγενάκης να επιτίθεται σε εργαζόμενο σε πύλη εξόδου αφού, σύμφωνα με την καταγγελία της Ομοσπονδίας Συλλόγου Εργαζομένων στις Υπηρεσίες (ΟΣΕΥΠΕ), είχε χάσει την πτήση του.

Κατά την καταγγελία της Ομοσπονδίας, «ο πρώην υπουργός φαίνεται να μπέρδεψε την πύλη, με αποτέλεσμα να κλείσει η πτήση. Είχαν προηγηθεί τρεις αναγγελίες με το επώνυμο του τέως υπουργού, όμως και πάλι δεν εμφανίστηκε στην έξοδο. Ο εν λόγω, σύμφωνα με όσα μας μεταφέρουν, ταξίδευε από την Αθήνα με προορισμό έναν από τους νομούς της Κρήτης. Με καθυστέρηση αρκετής ώρας λοιπόν βρέθηκε μπροστά στους εργαζόμενους του αεροδρομίου και άρχισε να φωνάζει, σύμφωνα πάντα με το περιεχόμενο της καταγγελίας. Κάποια στιγμή, όπως μας μεταφέρουν, η κατάσταση φαίνεται να ξέφυγε, με τον πρώην υπουργό να χτυπά με την άκρη του κινητού του στο κεφάλι μέλος του προσωπικού, το οποίο έπεσε λιπόθυμο στο γκισέ ελέγχου των εισιτηρίων, με τους υπόλοιπους υπαλλήλους να προσφεύγουν στη συνδρομή της αστυνομίας».

Ερωτηθείς για το θέμα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, ανέφερε ότι ζητήθηκαν εξηγήσεις και αναμένεται ανακοίνωση του πρώην υπουργού διαμηνύοντας, ωστόσο, ότι «συμπεριφορές του τύπου “ξέρεις ποιος είμαι εγώ;” δεν γίνονται ανεκτές». «Δεν νομίζω ότι επιδέχεται πολλών ερμηνειών το βίντεο. Είναι αυτονόητη, τουλάχιστον, μια συγγνώμη. Περιμένουμε τη θέση του βουλευτή. Θα βγάλει ανακοίνωση. Αλλά θα σας πω ότι μπορεί για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου να δίνεται χρόνος, αλλά συμπεριφορές κρίνονται ακαριαία και συμπεριφορές “ξέρεις ποιος είμαι εγώ”» δεν είναι αποδεκτές» είπε στον ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Στο ερώτημα, δε, αν θα υπάρξει διαγραφή του κ. Αυγενάκη, ο κ. Μαρινάκης απάντησε «ας περιμένουμε τις εξηγήσεις του και θα δείτε την αντίδρασή μας».

Η ανακοίνωση του Λευτέρη Αυγενάκη

«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθειά μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό “άγριου ξυλοδαρμού”, “λιποθυμιών”, “χειροδικιών” από μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φυσούνα επιβίβασης.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει τη δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο, το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ