Connect with us

Κεντρικό Θέμα

Σε εφαρμογή το σχέδιο «Αριάδνη» – Συλλήψεις και περιπολίες στα ΜΜΜ

Published

on

Η εφαρμογή του σχεδίου «Αριάδνη» έχει ήδη ξεκινήσει με σκοπό την ασφάλεια στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής. Από την πρώτη ημέρα εφαρμογής του αναβαθμισμένου σχεδίου έχουν γίνει περισσότεροι από 150 έλεγχοι υπόπτων, οι οποίοι κατέληξαν σε τέσσερις συλλήψεις και τρεις προσαγωγές.

Μία σύλληψη έγινε στον σταθμό του Μετρό στην Ομόνοια, μετά από απόπειρα ληστείας σε βάρος επιβάτη. Οι υπόλοιπες τρεις έγιναν στον Σταθμό Λαρίσης, ένα από τα σημεία στο δίκτυο του Προαστιακού όπου δίνεται αυξημένη προσοχή, και αφορούσαν άτομα που δεν είχαν νομιμοποιητικά έγγραφα.

Περίπου 220 αστυνομικοί αναλαμβάνουν την εκ περιτροπής φύλαξη σταθμών αλλά και τις περιπολίες σε μέσα σταθερής τροχιάς και λεωφορεία, συνεπικουρούμενοι από ομάδες παρέμβασης και συνδέσμους στα κέντρα ελέγχου των μέσων μεταφοράς.

Η φύλαξη θα αρχίζει από την έναρξη των δρομολογίων και θα συνεχίζεται έως αργά το βράδυ. Πρόκειται για δραστική διεύρυνση της υφιστάμενης αστυνόμευσης, η οποία άρχισε το 2021 για το Μετρό και πλέον επεκτείνεται στους συρμούς του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου, σε λεωφορειακές γραμμές και στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο.

Αρχικά δίνεται περισσότερο βάρος στα λεωφορεία και στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Στη συνέχεια θα δοθεί πρόσθετη έμφαση στο δίκτυο του Μετρό και του ΗΣΑΠ.

Οι αστυνομικοί που συμμετέχουν στο «Αριάδνη ΙΙ» έχουν οδηγίες να εστιάζουν περισσότερο σε σταθμούς και περιοχές όπου εντοπίζονται τα περισσότερα περιστατικά παραβατικότητας ή απόπειρες φθοράς οχημάτων.

Στην κατηγορία αυτή συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, οι σταθμοί του Προαστιακού στο Ζεφύρι, στα Άνω Λιόσια και στον Ασπρόπυργο, αλλά και στάσεις λεωφορείων στις Αχαρνές, στο Ζεφύρι και στον Πειραιά.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της ασφάλειας των μετακινήσεων με μέσα μαζικής μεταφοράς, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει εκπονήσει ειδικό σχέδιο για την επιτήρηση λεωφορειολωρίδων σε κεντρικούς και μεγάλους οδικούς άξονες της πρωτεύουσας.

Αναμένεται να εξεταστεί και το ενδεχόμενο συγκρότησης ειδικού σώματος για την ασφάλεια των μεταφορών, όπως υπάρχει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ