Connect with us

Επιχειρήσεις

Τα επιχειρηματικά νέα της εβδομάδας από τον Χ-τύπο

Published

on

Ο Χ-τύπος και το xtypos.gr συγκεντρώνουν και παρουσιάζουν τα επιχειρηματικά νέα της εβδομάδας (4/11) για την πλήρη ενημέρωση ιδιωτών, φορέων και επαγγελματιών.

Δείτε αναλυτικά:

 

  • Για εργασιακά και ασφαλιστικά ζητήματα που απασχολούν τους μικρομεσαίους μίλησε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Άδωνις Γεωργιάδης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών απαντώντας στα ερωτήματα εκπροσώπων δεκάδων επαγγελματικών κλάδων. Ο Υπουργός εστίασε, μεταξύ άλλων, στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας ανακοινώνοντας ότι το λιανικό εμπόριο και η βιομηχανία θα είναι οι επόμενοι κλάδοι στους οποίους θα εφαρμοστεί από τις αρχές του 2024. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται, όπως είπε, η υπουργική απόφαση που θα θέτει το χρονοδιάγραμμα των κλάδων και τις γενικές αρχές της Ψηφιακής Κάρτας.

 

  • Θετικά σε αξία κινήθηκε το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) το εννεάμηνο του 2023 (στοιχεία YTD έως 1 Οκτωβρίου 2023). Με βάση τα πιο ανανεωμένα στοιχεία της αγοράς, που έχει στη διάθεσή της η NielsenIQ, οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν 9,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο. Όσον αφορά πιο συγκεκριμένα στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, αυτά παρουσιάζουν παρόμοια αυξητική τάση, στο +9,5%, με την ανάπτυξη αυτή να είναι καθαρά πληθωριστική, καθώς οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν οριακά κατά -0,8%, σύμφωνα με την NielsenIQ.

 

  • Ελέγχους των εμπορικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα διενεργήσει το Υπουργείο Ανάπτυξης, με τη συνδρομή ψηφιακών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ο στόχος των ελέγχων είναι διττός: πρώτον, να εντοπιστούν αναρτήσεις των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες περιέχουν μαρτυρίες, κριτικές ή καταχωρήσεις που ενδεχομένως να είναι παραπλανητικές για τους καταναλωτές, επηρεάζοντας την αγοραστική τους συμπεριφορά και προκαλώντας οικονομική ζημία, και δεύτερον να επαληθεύσουν εάν οι influencers ενημερώνουν με σαφήνεια τους ακόλουθούς τους σχετικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας τους.

 

  • «Σάρκα και οστά» παίρνουν τα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης στη μάχη κατά της ακρίβειας, με άμεσο στόχο τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας απέναντι στην πληθωριστική κρίση. Οι καταναλωτές βρίσκουν σταδιακά στα ράφια των σούπερ μάρκετ την ειδική σήμανση για τα προϊόντα που θα έχουν για έξι μήνες έκπτωση ενώ, σύμφωνα με τα διαθέσιμα μέχρι τώρα στοιχεία, 300 κωδικοί συμμετέχουν στη νέα πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής», με μειώσεις που ξεκινούν από 5% και φτάνουν έως και 23%.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ