Επιχειρήσεις
Διαφορετική η φετινή Black Friday: Tι θα κρατήσει χαμηλά τις τιμές

Αντίστροφα μετρούν οι εμπορικές επιχειρήσεις για την Black Friday, την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, έχοντας ξεκινήσει την επικοινωνιακή τους πολιτική με δελεαστικές προσφορές στα προϊόντα τους.
Μπορεί η χρονική στιγμή να είναι δύσκολη με την ακρίβεια να πλήττει επιχειρήσεις και νοικοκυριά, στον «χορό» όμως των προσφορών έχουν ήδη μπει, μεταξύ άλλων, οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, εταιρείες καλλυντικών, αθλητικών ειδών επίπλων, ειδών σπιτιού, ένδυσης υπόδησης και εποχιακών ειδών με προσφορές τόσο στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα.
«Διαφορετική» σε σχέση με τις προηγούμενες χαρακτηρίζει την εφετινή Black Friday ο Μάκης Σαββίδης, αντιπρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, αντιπρόεδρος GRECA και εκπρόσωπος για την Ελλάδα και μέλος ΔΣ της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Όπως σημειώνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εφέτος είναι η πρώτη χρονιά που δεν θα πραγματοποιηθούν ενδιάμεσες εκπτώσεις το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου γιατί καταργήθηκαν ύστερα από την εισήγηση εργοδοτικών και καταναλωτικών φορέων και πρώτα από όλα του Εμπορικού Συλλόγου της Αθήνας και του ΙΝΚΑ που συμφώνησαν ότι μια τεράστια εκπτωτική περίοδος κρατούσε τις τιμές ψηλά και δεν διευκόλυνε ούτε τις επιχειρήσεις να προσφέρουν χαμηλότερη τιμή ούτε τους καταναλωτές να βρούνε προϊόντα σε δελεαστικές τιμές.
«Η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων είναι θετική εξέλιξη. Το ζητούσαν εκπρόσωποι του εμπορίου και των καταναλωτών καθώς διαπιστώθηκε ότι στις τεράστιες εκπτωτικές περιόδους δεν μπορούσαν οι επιχειρήσεις να προσφέρουν διαρκώς πολύ καλές τιμές» επισημαίνει.
Κυνηγοί προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές
Στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν την ενεργειακή κρίση και τον πληθωρισμό που καλπάζει οι Έλληνες έχουν βάλει σκληρούς και διαρκείς περιορισμούς σε ό,τι καταναλώνουν. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΥ «Future Consumer Index Ελλάδα 2022», περιμένουν με ανυπομονησία μεγάλα εκπτωτικά γεγονότα, όπως η Black Friday ή οι έκτακτες εκπτώσεις.
Συγκεκριμένα, δύο στους τρεις (67%) σκοπεύουν να κάνουν αγορές στο επόμενο εκπτωτικό γεγονός, ποσοστό αισθητά υψηλότερο από τον υπόλοιπο κόσμο (56%) και την Ευρώπη (54%). Η πρόθεση αυτή λειτουργεί ανασταλτικά για την τρέχουσα κατανάλωση, καθώς μεταξύ όσων σκοπεύουν να κάνουν αγορές, οκτώ στους δέκα (83%), έναντι 52% παγκοσμίως, αναβάλλουν μέχρι τότε κάποιες αγορές που θέλουν να πραγματοποιήσουν.
Αυτό σημαίνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές θα ξοδέψουν περισσότερα κατά το επόμενο μεγάλο εκπτωτικό γεγονός. Μεταξύ όσων σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές, οι μισοί (53%) θα δαπανήσουν περίπου τα ίδια με τα προηγούμενα χρόνια, και ένας στους τρεις λιγότερα (24%), ή και πολύ λιγότερα (8%). Μόλις 15% δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν περισσότερα, ποσοστό που φτάνει στο 26%, μεταξύ των νέων 18-29 ετών, και το 24% στην ανώτερη τάξη.
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα7 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα7 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Αθλητισμός3 μήνες ago
ΑΜΑΡΥΣΙΑ PRO: Το μεγάλο πυγμαχικό event έρχεται στο κλειστό του Αγίου Θωμά στις 22/12
-
Αθηναίων3 μήνες ago
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ανακοινώσεις4 μήνες ago
Δείτε το πρωτοσέλιδο και τα θέματα της εφημερίδας ΧΤΥΠΟΣ που κυκλοφορεί, Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024
-
Αγίας Βαρβάρας6 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ