Connect with us

Κοινωνία

Κορωνοϊός: Αλλαγές στα self test των μαθητών λόγω της 25ης Μαρτίου

Published

on

Αλλαγές φέρνει η 25η Μαρτίου στα self test των μαθητών καθώς την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να κάνουν συνολικά τρία self test.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές θα έπρεπε κανονικά σήμερα το απόγευμα/ βράδυ να κάνουν το self test και να το δηλώσουν στην πλατφόρμα edupass ωστόσο, επειδή αύριο τα σχολεία θα είναι κλειστά λόγω της Εθνικής Αργίας της 25ης Μαρτίου το τεστ θα πρέπει να το κάνουν τελικά την Κυριακή 27 Μαρτίου για να προσέλθουν κανονικά στις τάξεις τους τη Δευτέρα.

Παράλληλα κανονικά θα διεξαχθούν τα self test της επόμενης εβδομάδας και συγκεκριμένα ένα τη Δεύτερα στις 28 Μαρτίου το απόγευμα και το επόμενο την Πέμπτη 31 Μαρτίου.

Μείωση των self test

Υπενθυμίζεται ότι μόλις χθες η Επιτροπή εισηγήθηκε τη μείωση του αριθμού των self-tests για τον κορονοϊό που πρέπει να κάνουν οι μαθητές στα σχολεία, οι οποίοι θα πρέπει να πραγματοποιούν ένα self-test την εβδομάδα αντί για δυο με το μέτρο να εφαρμόζεται από 1η Απριλίου.

Ο λόγος που αποφασίστηκε η μείωση των self test είναι επειδή με βάση τα δεδομένα του ΕΟΔΥ, παρατηρείται μια κάποια σταθεροποίηση τις τελευταίες μέρες, καθώς και μια μείωση των κρουσμάτων στα παιδιά και στους εφήβους, με αντίστοιχη αύξηση στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες η Ελλάδα περνάει σε μια φάση κατά την οποία θα συνυπάρχουμε με τον ιό, οι παραλλαγές του οποίου προκαλούν ηπιότερη νόσο, ιδιαίτερα στους εμβολιασμένους.

Θάνος Πλεύρης για μείωση των self test

Όπως δήλωσε ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης το πρωί σχετικά με τα self test:

Στην μετάλλαξη Όμικρον και με τις πολλές νοσήσεις που υπάρχουν υπάρχει ένα μοντέλο πλέον σε πιο στοχευμένα πλέον τεστ, δεν είναι η λογική της ΔΕΛΤΑ που την ψάχναμε «τυφλά» στο γενικό πληθυσμό. Αυτή τη στιγμή θεωρείται ότι με την Όμικρον , και αυτό κάνουν οι περισσότερες χώρες, ότι με την Όμικρον πρέπει να έχουμε πιο στοχευμένο testing όπως αντίστοιχα και οι καραντίνες είναι διαφορετικές.

Επειδή ακριβώς υπάρχει αυτή η μεταδοτικότητα δεν προσέφερε κάτι πολύ σημαντικό το δεύτερο τεστ. Άρα με το ένα τεστ ιχνηλατώντας όμως όταν έχουμε θετικό τις επαφές στην πραγματικότητα θεωρούμε ότι έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα κάλυψης. Στα σχολεία το μοντέλο των τεστ έχει πετύχει ιδιαιτέρως δηλαδή είχαμε πλήρη παρακολούθηση και το μοντέλο αυτό θα το κρατήσουμε μέχρι το Πάσχα ώστε να δούμε ως θα πάει και αν χρειαστεί οτιδήποτε προφανώς θα κάνουμε παρέμβαση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ