Κηφισιάς, Ερυθραίας, Εκάλης
Το Κέντρο Πρόληψης “Προνόη” διοργανώνει επιμορφωτικό σεμινάριο
![](https://www.xtypos.gr/wp-content/uploads/2022/11/kifisia-pronoi1.jpg)
Το Κέντρο Πρόληψης «Προνόη, ανταποκρινόμενο στις σύνθετες δυσκολίες και ανάγκες των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, διοργανώνει για πρώτη φορά φέτος το καινοτόμο σεμινάριο «Ενδυναμώνομαι , Υποστηρίζομαι, Φροντίζομαι».
Οι εκπαιδευτικοί καθημερινά καλούνται να φροντίσουν πολλούς μαθητές ταυτόχρονα και με εντελώς διαφορετικές ανάγκες, γεγονός που καθιστά εξαιρετικά δύσκολο να συντονιστούν τόσα πολλά παιδιά, ώστε να παραχθεί κάτι δημιουργικό. Η διαδικασία αυτή για τον εκπαιδευτικό αρκετές φορές γίνεται στρεσογόνα και ματαιωτική, τόσο από τους μαθητές , τους γονείς των μαθητών, τους συναδέλφους τους όσο και από τους ίδιους.
Με το βιωματικό σεμινάριο «Ενδυναμώνομαι , Υποστηρίζομαι, Φροντίζομαι» επιδιώκεται η υποστήριξη των εκπαιδευτικών στο πολύπλευρο και σημαντικό έργο τους, προκειμένου να βοηθηθούν να ενισχύσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, να βιώσουν τα οφέλη της συνεργασίας, να επιδιώκουν να καλλιεργούν καλό κλίμα με τους μαθητές στην τάξη αλλά και με το ευρύτερο σχολικό σύστημα, βιώνοντας τα οφέλη της καλής επικοινωνίας, της αμοιβαιότητας, ενισχύοντας και προάγοντας τελικά την υγεία στην ολότητά της.
Το περιεχόμενο του σεμιναρίου βασίζεται στο υλικό του προγράμματος “Ανοίγοντας στην αλλαγή”, που έχει ως θεωρητικό υπόβαθρο την προσέγγιση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης (Appreciative Systemic Inquiry).
Σχεδιασμός και εφαρμογή δράσεων
Η προσέγγιση αυτή παραπέμπει σε μια πράξη αναγνώρισης, εκτίμησης και καταξίωσης των δυνάμεων, των ικανοτήτων, των αξιών και των δυνατοτήτων που ενυπάρχουν σε ένα άτομο ή σε ένα σύστημα με στόχο αυτές να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό και την εφαρμογή δράσεων για την υλοποίηση των ατομικών και συλλογικών οραματισμών, μέσω των οποίων θα καλυφθούν οι ατομικές και συλλογικές ανάγκες.
Ειδικοί στόχοι του σεμιναρίου είναι:
α) Να ενισχυθούν τα αποθέματα και οι πηγές δύναμης των εκπαιδευτικών.
β) Να συνάπτουν ουσιαστικότερες σχέσεις με τους μαθητές τους.
γ) Να ενισχυθεί η αλληλοϋποστήριξη με τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς.
δ) Να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα τους και η ικανοποίηση τους στην εργασία τους.
Εκπαιδευτικές τεχνικές
Οι εκπαιδευτικές τεχνικές που θα χρησιμοποιηθούν είναι εκείνες που προωθούν την ενεργητική συμμετοχή, συγκεκριμένα είναι: Ερωτήσεις-απαντήσεις, Συζήτηση, Καταιγισμός ιδεών, Ομάδες Εργασίας, Μελέτη Περίπτωσης, Λύση προβλήματος, Προσομοίωση, Παιχνίδι ρόλων. Επίσης, η εκπαίδευση στηρίζεται στις αρχές της συνεργατικής προσέγγισης, της διαλογικότητας, της πολυφωνίας μέσω της αξιοποίησης των προσωπικών εμπειριών. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα ανάπτυξης ενός θετικού και συνεργατικού κλίματος αλληλοϋποστήριξης στην ομάδα.
Έναρξη σεμιναρίου 2/4/2024, ώρα 17.00-19.00 και θα πραγματοποιηθούν άλλες τρεις συναντήσεις, στις 9,16 και 23 Απριλίου του 2024.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Σε προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της Κηφισιάς.
[banner id=”260948″]
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Αγίας Βαρβάρας4 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Ανακοινώσεις5 μήνες ago
Κ.Δ.Α.Π. Υμηττού: Ξεκίνησαν οι εγγραφές με Voucher μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ για το σχολικό έτος 2024 – 2025
-
Ειδήσεις2 μήνες ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Ανακοινώσεις7 μήνες ago
Το πρόγραμμα των πολιτιστικών εκδηλώσεων «Λαμπέτεια 2024» στον Δήμο Μάνδρας – Ειδυλλίας