Connect with us

Κοινωνία

Ενημέρωση από “το Χαμόγελο του Παιδιού”

Published

on

Τηλεφωνικές γραμμές που σώζουν ζωές

Με αφορμή την 17η Μαΐου, Παγκόσμια Ημέρα Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας, “το Χαμόγελο του Παιδιού” ανακοινώνει στοιχεία, που αποδεικνύουν τη τεράστια σημασία που διαδραματίζουν οι Τηλεφωνικές Γραμμές Βοήθειας σε όλο τον κόσμο και στη χώρα μας.

“Το Χαμόγελο του Παιδιού” λειτουργεί από το 1997 την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμής για Παιδιά SOS 1056, που σήμερα λαμβάνει καθημερινά κατά μέσο όρο 724 κλήσεις! Η Γραμμή είναι μέλος του Διεθνούς Δικτύου Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά (Child Helpline International – http://www.childhelplineinternational.org), από όπου λάβαμε και τα διεθνή στοιχεία, που παρουσιάζουμε.
Παράλληλα, από το 2008 ο οργανισμός λειτουργεί στην Ελλάδα την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000, τηλεφωνική γραμμή κοινή σε όλη την Ευρώπη με στόχο τη διαχείριση περιστατικών εξαφανισμένων παιδιών. Το 2011 η Γραμμή 116000 έλαβε συνολικά 5.965 κλήσεις.
Και οι δύο Γραμμές απευθύνονται σε παιδιά και ενήλικες, λειτουργούν 365 ημέρες το χρόνο καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου και είναι στελεχωμένες με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους.
Βασικός στόχος των δύο γραμμών είναι να συμβάλουν καθημερινά, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, άμεσα στην πρόληψη και αντιμετώπιση κάθε προβλήματος που αφορά σε παιδί θύμα κακοποίησης, παραμέλησης, εξαφάνισης και παράνομης διακίνησης.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» αναγνωρίζοντας την τεράστια σημασία, που έχουν οι Γραμμές SOS 1056 και 116000, προχώρησε -με την υποστήριξη μεγάλων εταιρειών- στην ίδρυση του Πανελλήνιου Κέντρου Άμεσης Κοινωνικής Επέμβασης. (Κ.Α.Κ.Ε.)
Μέσω του Πανελλήνιου Κέντρου Άμεσης Κοινωνικής Επέμβασης για Παιδιά διασυνδέθηκαν τα κατά τόπους Κέντρα:

•ΚΑΚΕ Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας με έδρα την Αθήνα (Μαρούσι, Καρέας)
•ΚΑΚΕ Βορείου Ελλάδας με έδρα τη Θεσσαλονίκη
•ΚΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου με έδρα την Πάτρα
•Εφεδρικό κέντρο λειτουργίας έκτακτης ανάγκης (disaster recovery area) στο Δ.Α.Α. Ελ. Βενιζέλος

Αλλά παράλληλα, επεκτάθηκαν η «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» και η «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000», που πρακτικά συνεπάγεται:

•Ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής κλήσεων
•Ενδυνάμωση της δυνατότητας διαχείρισης περισσότερων αιτημάτων/κλήσεων που διαχειριζόμαστε
•Καλύτερο συντονισμό όλων των στελεχών των Γραμμών (SOS 1056 & 116000)
•Επέκταση του ανθρώπινου δυναμικού των Γραμμών (SOS 1056 & 116000)

Υπογραμμίζεται η λειτουργία του Αυτόνομου Κέντρου Λειτουργίας Έκτακτης Ανάγκης στο Δ.Α.Α. Ελ. Βενιζέλος (disaster recovery site), το οποίο με αυτόνομες υποδομές θα παραμένει διαθέσιμο σε εφεδρεία για λειτουργία σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης.
Αυτό καθιστά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ως το μόνο φορέα για παιδιά στην Ελλάδα που διαθέτει υποδομές τέτοιες ώστε οι Γραμμές Βοήθειας και οι υπηρεσίες που αυτές παρέχουν να παραμένουν Ενεργές, Κάθε λεπτό & Κάτω από οποιασδήποτε συνθήκες!
Η «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» και η «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000»

•Απευθύνονται σε παιδιά και ενήλικες
•Λειτουργούν 365 ημέρες το χρόνο καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου
•Στελεχώνονται με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους.

“Εάν είσαι παιδί κάλεσε μας για ο,τιδήποτε σε απασχολεί. Εάν είσαι ενήλικας κάλεσε μας για ο,τιδήποτε σε απασχολεί και αφορά σε παιδί” είναι το κάλεσμα πυ απευθύνει  “το Χαμόγελο του Παιδιού”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ