Connect with us

Ειδήσεις

ΔΕΔΔΗΕ: Το 53% των παροχών όλων των πελατών πανελλαδικά έχει ενταχθεί σε μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης

Published

on

Μέσα σε χρονικό διάστημα λιγότερο των τεσσάρων μηνών από την έναρξη της καταμέτρησης των παροχών σε μηνιαία βάση, ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι το 53% των παροχών όλων των πελατών του πανελλαδικά, έχει ενταχθεί σε μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης.

Το σύνολο αυτών των παροχών ισοδυναμεί με το 73% της συνολικής ενέργειας που καταναλώνεται στη χώρα μας (σε kWh). Ο ΔΕΔΔΗΕ, συνεχίζοντας με αμείωτο ρυθμό την υλοποίηση του εν λόγω προγράμματος, εκτιμά ότι περί τα τέλη του επόμενου μήνα, το σύνολο των παροχών με μηναία καταμέτρηση αναμένεται να ανέλθει στο 65%, αντιστοιχώντας στο 85% της συνολικής ενέργειας που καταναλώνεται, ενώ έως τα τέλη Ιουλίου αναμένεται να έχει ενταχθεί το 100% των παροχών.

Να σημειωθεί ότι έχουν προτεραιοποιηθεί και ενταχθεί σε μηνιαίο κύκλο μεγάλα αστικά και ημιαστικά κέντρα, όπως είναι η Αθήνα, ο Πειραιάς, ο Βόλος, η Ανατολική Θεσσαλονίκη, κ.λπ. Στην Αττική έχει, ήδη, ενταχθεί το 87% των παροχών που αντιστοιχεί στο 90% της καταναλισκόμενης ενέργειας της περιφέρειας.

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Θόδωρος Σκυλακάκης, δήλωσε: “Η μηνιαία καταμέτρηση της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος συμπεριλαμβάνεται στις πρωτοβουλίες που προωθούμε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των καταναλωτών. Για το σκοπό αυτό, ο ΔΕΔΔΗΕ υλοποιεί σχετικό πρόγραμμα, το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τον περιορισμό των ρευματοκλοπών, αλλά και την καλύτερη δυνατότητα των καταναλωτών να διαχειρίζονται την ηλεκτρική τους κατανάλωση, να αποτελούν δύο από τα βασικά οφέλη του”.

“Προσαρμόσαμε όλες τις υπόλοιπες εσωτερικές διαδικασίες του ΔΕΔΔΗΕ”

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, κ. Τάσος Μάνος, σημείωσε: “Ο ΔΕΔΔΗΕ, με κύριο γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών του, στο πλαίσιο των υφιστάμενων προκλήσεων και της δυναμικής εξέλιξης της ελληνικής αγοράς ενέργειας, προχώρησε άμεσα στην ένταξη νέου ανθρώπινου δυναμικού για την εκτέλεση των εργασιών καταμέτρησης, προσαρμόζοντας ταυτόχρονα όλες τις υπόλοιπες εσωτερικές του διαδικασίες και λειτουργίες αναβαθμίζοντας πληροφοριακά συστήματα και εξοπλισμό για την επίτευξη του στόχου”.

Τα οφέλη του προγράμματος μετάβασης στη μηνιαία καταμέτρηση είναι πολλαπλά, με κυριότερα:

-Την ορθολογικότερη τιμολόγηση όλων των παροχών, καθώς η αποτίμηση της πραγματικής κατανάλωσης των πελατών πραγματοποιείται, πλέον, σε μηνιαία βάση

-Την ευελιξία των προμηθευτών, καθώς γνωρίζοντας τη μηνιαία κατανάλωση θα έχουν τη δυνατότητα να τροποποιούν τα τιμολόγια, σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.

-Τον περιορισμό των ρευματοκλοπών, φαινόμενο που επιβαρύνει όλους τους συνεπείς πελάτες, καθώς ο μηνιαίος έλεγχος καθιστά ευκολότερο, για τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ και τις συνεργαζόμενες εργολαβικές εταιρίες του, τον εντοπισμό παραβατικών συμπεριφορών, ενώ παράλληλα λειτουργεί και αποτρεπτικά/ανασταλτικά για την εκδήλωση τέτοιου είδους συμπεριφορών.

*Για την ταχύτερη υλοποίηση του προγράμματος μηνιαίας καταμέτρησης, ο ΔΕΔΔΗΕ χρησιμοποίησε πανελλαδικά κινητά τηλέφωνα που συνδέονται με πλατφόρμα πληροφοριακού συστήματος και καταχωρούν αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τις λήψεις ανά ΠΕΡΙΟΧΗ/ΠΑΡΟΧΗ/ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΤΗ.

 

Πηγή: capital.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ