Connect with us

Οικονομία

Μειώνεται η γραφειοκρατία – Συνεργασία Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και ΟΟΣΑ

Published

on

Συνεργασία ξεκινά η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) με στόχο την ενίσχυση της οικονομίας και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

Στο πλαίσιο της τεχνικής υποστήριξης της χώρας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, υπεγράφη συμφωνία που επιτρέπει τη μεταφορά της υψηλής τεχνογνωσίας και εμπειρίας του ΟΟΣΑ σε θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών.

Οι άξονες της συνεργασίας είναι:

  1. Η σύσταση και ενεργοποίηση του Παρατηρητηρίου Γραφειοκρατίας, το οποίο  θα αποτελέσει έναν μόνιμο μηχανισμό μέτρησης και μείωσης της γραφειοκρατίας στη χώρα
  2. Η ενδυνάμωση του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης των Διαδικασιών, το οποίο αποτελεί την κεντρική πολιτική για τη μείωση της γραφειοκρατίας στη χώρα.

Προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους, η  συνεχής και σταθερή μείωση των διοικητικών βαρών μέσω της απλούστευσης και ψηφιοποίησης των διαδικασιών, αποτελεί βασικό παράγοντα για την ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, την προσέλκυση επενδύσεων αλλά και την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς τους Θεσμούς.

Μάλιστα, όπως αναφέρεται, η μείωση διοικητικών βαρών, η οποία προέκυψε από την προηγούμενη συνεργασία του Ελληνικού Κράτους με τον ΟΟΣΑ το 2014, απέφερε κέρδη της τάξεως των 500 εκ. ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ