Στόχος η αύξηση του αριθμού των αιτήσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα
Οι σκοποί της εκστρατείας είναι η επακριβής στόχευση εκείνων που έχουν υποθήκη την πρώτη κατοικία τους και αδυνατούν να εξυπηρετήσουν το στεγαστικό ή επιχειρηματικό δάνειο τους και η ανακατεύθυνση των χρηστών στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα για την προστασία της πρώτης κατοικίας. Τελικός στόχος είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αύξηση του αριθμού των αιτήσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Στη βάση αυτή ο ανάδοχος του έργου θα προχωρήσει στην παραγωγή τριών προωθητικών αναρτήσεων για Facebook, Twitter, Instagram, με εναλλασσόμενη εικόνα που θα συνοδεύονται από μικρό άρθρο με περιεχόμενο σχετικό με τον στόχο της εκστρατείας. Οι εν λόγω αναρτήσεις θα πρέπει να είναι σε τέτοια μορφή, ώστε να είναι εφικτή η προβολή σε όλους τους τύπους υπολογιστών και φορητών συσκευών (smartphones, tablets) ανεξαρτήτως λειτουργικού συστήματος.
Σύμφωνα με την προκήρυξη η επιλογή του αναδόχου θα γίνει με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής. Η δαπάνη της σύμβασης θα ανέλθει στο ποσό των 24.800 ευρώ με ΦΠΑ και ο ανάδοχος θα παρέχει τις υπηρεσίες του έως τις 15 Απριλίου οπότε και θα ολοκληρωθεί η σχετική ενημερωτική εκστρατεία.