Οικονομία
Tα ξένα e-shops εμπιστεύονται oι Έλληνες καταναλωτές
Σαφή προτίμηση στα ξένα e-shops (ηλεκτρονικά καταστήματα) δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές, όταν επιλέγουν να αγοράσουν προϊόντα μέσω διαδικτύου λόγω των πολύ φθηνότερων τιμών που έχουν σε σύγκριση με τα ελληνικά.
Αυτό προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα από την PayPal και την GfK, σύμφωνα με την οποία το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές σε ξένα e-shops.
Το Ηνωμένο Βασίλειο προτιμάται από τους περισσότερους Έλληνες online αγοραστές: το 54% των e-shoppers που κάνει διασυνοριακές αγορές, έχει αγοράσει είδη από εκεί. Άλλοι προορισμοί διασυνοριακών αγορών είναι: η Κίνα (47%), οι ΗΠΑ (34%) και η Γερμανία (21%). Από την έρευνα προκύπτει πως ο κύριος λόγος για αγορές από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, και τη Γερμανία είναι οι καλύτερες τιμές στα προϊόντα, (27%, 22% και 22% αντίστοιχα), ακολουθούμενος από την πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στη χώρα τους, καθώς και την καλύτερη ποιότητα των προϊόντων.
Όσον αφορά στην Κίνα, οι αγοραστικές αποφάσεις επίσης βασίζονται κυρίως στις καλύτερες τιμές: αυτό αποτελεί το βασικό κίνητρο για το 72% των Ελλήνων online καταναλωτών που ψωνίζουν από τη χώρα αυτή αναφέρει η Ημερησία. «Η ψηφιακή παγκοσμιοποίηση του εμπορίου είναι γεγονός, και οι Έλληνες πελάτες έχουν αρχίσει να κατανοούν καλύτερα τα οφέλη της» – δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. «Γι’ αυτό σήμερα παρατηρούμε ότι διερευνούν πιο φθηνές αγορές από την Κίνα σε καθημερινή βάση. Και ο αριθμός των πελατών που αγοράζουν από εκεί, συνεχώς αυξάνεται – σήμερα το 47% των Ελλήνων πελατών αγοράζει από την χώρα αυτή», προσθέτει ο Matt Komorowski. Ανάμεσα σε όλους τους καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα στην Ελλάδα, το 88% δεν προβληματίζεται στο να κάνει αγορές από εμπόρους με έδρα στο εξωτερικό, και το διασυνοριακό εμπόριο δεν αποτελεί πλέον μια …εξωτική εμπειρία για τους Έλληνες.
Το 35% δεν το απασχολεί που είναι η βάση της εταιρείας, αρκεί να πρόκειται για αξιόπιστο και αναγνωρισμένο έμπορο, ενώ το 23% των ερωτηθέντων επικεντρώνεται στην τιμή ? εάν το συνολικό κόστος είναι καλό, δεν έχουν δεύτερες σκέψεις για τις αγορές τους, ακόμα και αν ο έμπορος βρίσκεται στο εξωτερικό.
Ρούχα και κοσμήματα
Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες στρέφονται σε online αγορές από το εξωτερικό κυρίως για να αγοράσουν είδη ένδυσης (41%), καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη (31%), κοσμήματα και ρολόγια (17%). Ωστόσο, άλλες κατηγορίες, όπως τα ψηφιακά αγαθά ή τα ταξίδια, γνωρίζουν επίσης αυξημένο ενδιαφέρον από τους online αγοραστές: αυτά τα είδη αντιπροσωπεύουν το καθένα το 11% των online αγορών που πραγματοποίησαν οι Έλληνες σε ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα τους τελευταίους 12 μήνες.
Μην ξεχνάτε την εφημερίδα “ΧΤΥΠΟΣ”. Κυκλοφορεί από το Σάββατο στα περίπτερα της Αθήνας και του Πειραιά. Με αποκλειστικές ειδήσεις ρεπορτάζ και άρθρα. Επίσης, με μεγάλες χρήσιμες προσφορές και δώρα.
-
Ιλίου2 years ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Ειδήσεις2 days ago
Διόδια: Σε ποιες περιοχές αυξάνονται
-
Αφιερώματα2 years ago
Σεισμός 1999: 23 χρόνια από την ανείπωτη τραγωδία στην Αθήνα- Το χτύπημα του Εγκέλαδου που κόστισε τη ζωή σε 143 ανθρώπους
-
Δήμοι Αττικής14 hours ago
Δείτε το πρωτοσέλιδο και τα θέματα της εφημερίδας ΧΤΥΠΟΣ που κυκλοφορεί, Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2025
-
Ειδήσεις22 hours ago
Καταγγελία των Δημάρχων της «Λαϊκής Συσπείρωσης» στην Αττική για την αύξηση των Δημοτικών Τελών
-
Ειδήσεις22 hours ago
Μεγάλη συμμετοχή στο χριστουγεννιάτικο πρόγραμμα του Δήμου Πεντέλης
-
Ειδήσεις21 hours ago
“ΚΗΦΙ-SOS”: Εντοπίστηκε τρίτη υπόγεια λίμνη κάτω από την Εθνική Οδό
-
Ειδήσεις23 hours ago
Η εορτή του Μεγάλου Βασιλείου και η Πρώτη του Νέου Έτους στην Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς