Κοινωνία
Περιφέρεια Αττικής: Πάνω από 240 ψηφιακές υπηρεσίες στη διάθεση των πολιτών

Η Περιφέρεια Αττικής παρέχει πλέον 241 ψηφιακές παροχές στους πολίτες και καταφέρνει να συμβάλει έμπρακτα στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με την απόφαση, στις υφιστάμενες Ψηφιακές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής που παρέχονται μέσω του «ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ» στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://pattikis.gr, προστίθενται 26 νέες, καταργούνται 2, και συγχωνεύονται 3. Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες θα ενεργοποιηθούν σταδιακά το προσεχές διάστημα, από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης σε συνεργασία με τις αρμόδιες Γενικές Διευθύνσεις.
Να σημειωθεί, ότι στο πλαίσιο του συμφώνου συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όλες οι Ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής καθώς και όσες θα ενεργοποιηθούν στο μέλλον, θα είναι διαθέσιμες και από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη του Δημοσίου https://gov.gr
Η αύξηση των ψηφιακά παρεχόμενων υπηρεσιών επετεύχθη μετά την πρόσφατη υπογραφή της σχετικής απόφασης από την αρμόδια Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μαρία Κουρή.
Με αφορμή τη σχετική εξέλιξη ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης δήλωσε: «Σε 1,5 χρόνο καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον αριθμό των ψηφιακά παρεχόμενων υπηρεσιών και να κάνουμε πράξη όσα οι πολίτες προσδοκούσαν επί δεκαετίες. Τέτοιου είδους ενέργειες επιβεβαιώνουν έμπρακτα την μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής για τη Ψηφιακή Διακυβέρνηση και για τα ζητήματα που αφορούν στη μείωση της γραφειοκρατίας και στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Θέλω να συγχαρώ όλους όσους συμβάλλουν σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Διαπιστώνουμε όλοι μας ότι πολλές υποθέσεις των πολιτών μπορούν πλέον να διεκπεραιωθούν εξ αποστάσεως. Η εξυπηρέτησή γίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με τη δυνατότητα που δίνουν οι ψηφιακές εφαρμογές. Πέρα από το ότι διευκολύνουν την διαφάνεια στη διαδικασία, η εξυπηρέτηση κατά την covid αλλά και την μετά covid εποχή θα μπορεί να γίνεται ταχύτερα γρήγορα και με ασφάλεια. Όπως γίνεται κατανοητό, ο τρόπος εξυπηρέτησης σχετίζεται πλέον και με την ίδια την Υγεία, αλλά και με το χρόνο εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών».
Σε δηλώσεις της η Αντιπεριφερειάρχης Μ. Κουρή επισημαίνει: «Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, μέσα από πρωτοβουλίες και συνεργασίες, πετύχαμε σημαντικά αποτελέσματα στον τομέα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Με την τελευταία απόφαση αυξάνουμε τις Ψηφιακά παρεχόμενες υπηρεσίες σε 241, καθιστώντας της Περιφέρεια Αττικής πρωτοπόρο στον τομέα της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την εφαρμογή της Ψηφιακής Στρατηγικής της Περιφέρειας, όπως αυτή διατυπώθηκε από τον Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη το Φεβρουάριο του 2020, και έχουμε κάνει σημαντικά βήματα για την επίτευξη του Ψηφιακού Μετασχηματισμού των υπηρεσιών της».
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα6 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα6 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Αθλητισμός3 μήνες ago
ΑΜΑΡΥΣΙΑ PRO: Το μεγάλο πυγμαχικό event έρχεται στο κλειστό του Αγίου Θωμά στις 22/12
-
Ανακοινώσεις4 μήνες ago
Δείτε το πρωτοσέλιδο και τα θέματα της εφημερίδας ΧΤΥΠΟΣ που κυκλοφορεί, Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024
-
Αθηναίων3 μήνες ago
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
Αγίας Βαρβάρας6 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ