Ειδήσεις
Ψηφιακά ο αριθμός προτεραιότητας για εξυπηρέτηση στη Διεύθυνση Μεταφορών του Δυτικού Τομέας
Εγκαινιάστηκε το πρώτο πιλοτικό σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης μέσω του οποίου θα μπορούν να εξασφαλίζουν ψηφιακά αριθμό προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους από τις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών.
Η καινοτομία του συστήματος έγκειται στη δυνατότητα έκδοσης απομακρυσμένου ψηφιακού εισιτηρίου, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης http://patt.gov.gr/abc, και στην ενημέρωση του πολίτη τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τον προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά του (π.χ. 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθεί). Η εφαρμογή θα επεκταθεί σταδιακά το επόμενο διάστημα στο σύνολο των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειακών Ενοτήτων της Αττικής.
Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση υλοποίησης του έργου, έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης υπό το συντονισμό της Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Διακυβέρνησης Μαρίας Κουρή.
Γ. Πατούλης: “Στόχος μας η γρήγορη και ασφαλής εξυπηρέτηση του πολίτη”
Η Αντιπεριφερειάρχης παρουσίασε στον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη την εγκατάσταση και τις βασικές δυνατότητες του συστήματος προτεραιότητας και ακολούθησε επίδειξη της διαδικασίας έκδοσης συμβατικού και ψηφιακού εισιτηρίου μέσω κινητού τηλεφώνου. Για την έκδοση του ψηφιακού εισιτηρίου, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκεφθούν από το κινητό τους την ηλεκτρονική διεύθυνση http://patt.gov.gr/abc και να ακολουθήσουν τις προτεινόμενες επιλογές, είτε να ανοίξουν τη συγκεκριμένη διεύθυνση σε σταθερό υπολογιστή ή tablet και να σαρώσουν με το κινητό τους το QR Code που υπάρχει εκεί.
Η Αντιπεριφερειάρχης αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα λειτουργίας ενός τέτοιου συστήματος, στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδιασμού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής και της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις και τόνισε χαρακτηριστικά: «Με την εγκατάσταση του Συστήματος Προτεραιότητας και της έκδοσης ψηφιακών εισιτηρίων, φιλοδοξούμε να εξαλείψουμε τις ουρές αναμονής και το συνωστισμό των πολιτών και να αντιμετωπίσουμε ταυτόχρονα τους κινδύνους που έχουν προκύψει από την εμφάνιση της νόσου COVID-19 στη χώρα μας».
Ο Περιφερειάρχης Αττικής εξέφρασε την ικανοποίησή του για την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: «Θέλω να συγχαρώ όλους όσους συμβάλλουν σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Διαπιστώνουμε όλοι μας ότι πολλές υποθέσεις των πολιτών μπορούν πλέον να διεκπεραιωθούν εξ αποστάσεως, αλλά ακόμη και στις περιπτώσεις που
απαιτείται η φυσική τους παρουσία, η εξυπηρέτησή γίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με τη δυνατότητα που δίνουν οι ψηφιακές εφαρμογές. Πέρα από το ότι διευκολύνουν την διαφάνεια στη διαδικασία, η εξυπηρέτηση κατά την covid αλλά και την μετά covid εποχή θα μπορεί να γίνεται ταχύτερα γρήγορα και με ασφάλεια. Όπως γίνεται κατανοητό, ο τρόπος εξυπηρέτησης σχετίζεται πλέον και με την ίδια την Υγεία, αλλά και με το χρόνο εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών. Θέλω και πάλι να ευχαριστήσω όλες τις Υπηρεσίες, τους Αντιπεριφερειάρχες και τους συνεργάτες για αυτή την προσπάθεια», σημείωσε ο Γ. Πατούλης.
Στην παρουσίαση της πιλοτικής εφαρμογής παραβρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Α. Λεωτσάκος, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών Β. Γιαννακόπουλος, οι Εντεταλμένοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Μ. Αγγελοπούλου, Χ. Αλεξανδράτος, ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών της Περιφέρειας Η. Δόλγυρας, ο Προϊστάμενος της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης Σ. Τιμοθέου, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών Δυτικού Τομέα Γ. Γυπαράκης, ο Σύμβουλος του Περιφερειάρχη σε θέματα Μεταφορών και Συγκοινωνιών Κ. Λογοθέτης, ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Ν. Γρέντζελος, καθώς και στελέχη της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών και της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης.