Πολιτική
Συνεδριάζει με 20 θέματα το Δ.Σ. Μεταμόρφωσης
Το Δημοτικό Συμβούλιο Μεταμόρφωσης συνεδριάζει την Tετάρτη 25 Ιουνίου, και ώρα 20:00, στην αίθουσα του Δημοτικού Καταστήματος (Ι. Ράλλη και Δημαρχείου) για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
– «Νόμος και Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων» -Αίτημα Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Μεταμόρφωσης.
– Αναμόρφωση προϋπολογισμού 2014.
– Ηλεκτροδότηση, με παροχή δημοτικού ρεύματος, του γραφείου του συλλόγου «Άσπρα Χώματα» και αίτημα του συλλόγου Κωστάκης Μεσογίτης.
– Ανακεφαλαιωτικός Πίνακας εργασιών και Αιτιολογική Έκθεση του Έργου «Φυτεύσεις κοινόχρηστων χώρων Δήμου Μεταμόρφωσης».
– Επιστροφή παραβόλου για την αλλοδαπή Dukaj Drita.
– Επιστροφή παραβόλου για την αλλοδαπή Salaj Alma.
– Προέγκριση άδειας και λειτουργίας θερινού σινεμά
– Ορισμός μελών επιτροπής διενέργειας δημοπρασιών για την εκποίηση ή εκμίσθωση πραγμάτων του Δήμου (άρθρο 1, του Π.Δ 270/1981) για το έτος 2014.
– Ορισμός επιτροπής παραλαβής του έργου: «Ηλεκτροφωτισμός και κατασκευή πεζοδρομίων».
– Διακοπή κυκλοφορίας για διεξαγωγή ιερών τοπικών πανηγύρεων του Προφήτη Ηλία και της Μεταμόρφωσης Σωτήρος.
– Απόφαση για χορήγηση άδειας κοινόχρηστου χώρου για τους καταστηματάρχες Μεταμόρφωσης Σωτήρος και του Προφήτη Ηλία
– Αίτημα επαγγελματιών οδού Ράλλη
– Ετήσια συνδρομή στη Δήμος Νετ & Νομοτέλεια μέσω Ίντερνετ.
– Απορρόφηση της ΣΑΤΑ για το έτος 2014-06-20.
– Έγκριση του με αριθμό πρωτοκόλλου 15730- 13/6/2014 πρωτοκόλλου προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου «Κατασκευή Παιδικών Χαρών».
– Έγκριση συμμετοχής του Δήμου μας στο συνέδριο της ένωσης Δημάρχων Αττικής και ΠΕΔΑ με θέμα «Καταπολέμηση της ανεργίας, η μεγάλη πρόσκληση της αυτοδιοίκησης».
– Aνακεφαλαιωτικός Πίνακας Εργασιών και Αιτιολογική Έκθεση του έργου: «Βελτίωση – Εκσυγχρονισμός Εγκαταστάσεων Αθλητικού Κέντρου Μεταμόρφωσης- Λυκόβρυσης».
– Ορισμός επιτροπής παραλαβής του έργου «Κατασκευή οδών ήπιας κυκλοφορίας».
– Ορισμός επιτροπής παραλαβής του έργου «Ανακατασκευή Παιδικών Χαρών».
– Ορισμός επιτροπής παραλαβής του έργου «Διαμόρφωση Γραφείων στο Δημαρχείο».