Πολιτική
Τι απαντάει η ΣΤΑΣΥ ΑΕ στο Χ-τύπο για τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο
“Λαμβάνουμε μέτρα για μείωση του θορύβου”
Για τις ενέργειες της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ-πρώην ΗΣΑΠ) Α.Ε. σχετικα με το ζήτημα του θορύβου στο δίκτυο του ΗΣΑΠ ενημερώνει το Χ-τύπο με επιστολή του ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Βασίλειος-Ιωάννης Σπυράκος.
Σημειώνουμε ότι ο Χ-τύπος είχε υποβάλλει σχετικό ερώτημα προς την εταιρεία μετά από παράπονα κατοίκων της Ελευθερόπουλης για αύξηση των επιπέδων του θορύβου μετά τις εργασίες ανακαίνισης της γραμμής τα οποία μεταφέρθηκαν και στο Δημοτικό Συμβούλιο Νέας Ιωνίας από την παράταξη της “Λαϊκής Συσπείρωσης”.
Μάλιστα το Δημοτικό Συμβούλιο είχε αποφασίσει να ζητήσει ο Δήμος εξηγήσεις από τη ΣΤΑΣΥ για το θέμα. Στο έγγραφό του λοιπόν ο κ. Σπυράκος μας πληροφορεί αρχικά πως η εταιρεία “λαμβάνει σημαντικά μέτρα μείωσης του θορύβου στις περιοχές όπου παρατηρείται το πρόβλημα αυτό, δηλαδή στις περιοχές που έχει εφαρμοστεί σταθερή επιδομή (πλάκα από σκυρόδεμα) και όχι σκυρογραμμή”. “Ήδη”, όπως προσθέτει, “μέσω της τρέχουσας εργολαβίας ανακαίνισης, τοποθετήθηκαν ηχοαπορρογητικά υλικά σε ένα μήκος περίπου 4 χιλιομέτρων. Οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν στις περιοχές όπου πρωτεφαρμόστηκε η σταθερή επιδομή και συγκεκριμένα: α μεταξύ των Χ.Θ. 18 + 400 (περίπου 50 μέτρα πριν τη γέφυρα Αλέκου Παναγούλη προς το σταθμό Νέα Ιωνία) και 20+700 (σιδηροδρομική γραμμή Λ. Κύμης πριν το σταθμό Ειρήνη) και β. Μεταξύ των Χ.Θ. 7+100 (σταθμός Πετράλωνα) και 7+500”. Για το υπόλοιπό τμήμα του δικτύου όπου υπάρχει σταθερή επιδομή, σύμφωνα πάντα με την ενημέρωση του κ. Σπυράκου, η ΣΤΑΣΥ θα κάνει διαγωνισμό για την τοποθέτηση ηχοαπορροφητικών υλικών καθώς και για εκτέλεση εργασιών συστηματικής συντήρησης της σιδηροδρομικής γραμμής με λείανση των σιδηροτροχιών. Παράλληλα πραγματοποιούνται και εργασίες συντήρησης του τροχαίου υλικού. “Οι εργασίες αυτές θα μειώσουν ακόμα περισσότερο τον εκπεμπόμενο θόρυβο σε όλο το μήκος της γραμμής” καταλήγει ο κ. Σπυράκος.