Πολιτική
Αίτημα του Δημάρχου Ηρακλείου Αττικής προς τον ΟΑΣΑ
“Να επανέλθουν οι λεωφορειακές γραμμές”
Έχει κατακλυστεί ο ΟΑΣΑ από αιτήματα δήμων της Αθήνας που διαμαρτύρονται για τις αλλαγές που έγιναν αιφνιδιαστικά σε λεωφορειακές γραμμές μέσα στο καλοκαίρι. Είχαμε αναφέρει στο προηγούμενο φύλλο για την επιστολή που έχει στείλει στον Οργανισμό ο Δήμαρχος Νέας Ιωνίας, κ. Ηρακλής Γκότσης σχετικά με τις αλλαγές στις γραμμές 605 και 602, ενώ παρέμβαση είχε κάνει και ο Δήμαρχος Κηφισιάς, κ. Νίκος Χιωτάκης, που έφερε αποτέλεσμα.
Επιστολή, όμως, για την αναστολή λεωφορειακών γραμμών στην πόλη του Ηρακλείου έχει στείλει ο Δήμαρχος της πόλης, κ. Παντελής Βλασσόπουλος, προς την Τοπική Ένωση των Δήμων της Αττικής αλλά και στον ΟΑΣΑ. Στο Ηράκλειο καταργήθηκαν οι γραμμές Γ8 (Πολυτεχνείο-Νέα Ιωνία-Ηράκλειο), 542 (Σταθμός Προαστιακού Ηράκλειο-Τελωνείο-Μεταμόρφωση και 441 (Στ. Ηρακλείου ΗΣΑΠ-Χαλάνδρι-Αγία Παρασκευή). Στο έγγραφο του Δημάρχου αναφέρονται τα εξής: “Ο Δήμος Ηρακλείου θεωρεί ότι η κατάργηση των παραπάνω λεωφορειαγραμμών και ειδικά των Γ8 και 441 δυσχεραίνει τις μετακινήσεις των κατοίκων και συμβάλλει στην περαιτέρω επιβάρυνση των οδικών αξόνων και του περιβάλλοντος. Η πάγια θέση του Δήμου είναι η ενίσχυση της χρήσης των μέσων Μαζικής Μεταφοράς που μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την ύπαρξη ικανών σε αριθμό και σωστά σχεδιασμένων συγκοινωνιακών διαδρομών καθώς και με την παροχή ενημέρωσης και κινήτρων στους πολίτες για την χρήση του”. Και το αίτημα του κ. Βλασσόπουλου είναι η άμεση επαναφορά των γραμμών Γ8 και 441 καθώς και ο επανασχειδασμός της γραμμής 542 ώστε να εξυπηρετεί τη διαδρομή Στ. ΗΣΑΠ Ηρακλείου-Στ. Προαστιακού Ηράκλειο-Τελωνείο-Μεταμόρφωση.
• Διορθωτικές επεμβάσεις από τον ΟΑΣΑ
Πάντως ο ΟΑΣΑ ήδη προχώρησε από τις αρχές αυτής της εβδομάδας σε βελτιωτικές κινήσεις σε αρκετές γραμμές έπειτα από ανάλογα αιτήματα δήμων και άλλων τοπικών φορέων. Επίσης, αναφέρεται ότι είναι υπό επεξεργασία τα αιτήματα των Δήμων Αγίας Βαρβάρας, Αιγάλεω, Γαλατσίου, Πετρούπολης, Ελληνικού και Ζωγράφου και τα οποία αφορούν τροποποιήσεις διαδρομών, τροφοδοτικές λεωφορειακές γραμμές προς τους σταθμούς Μετρό καθώς και δημιουργία λεωφορειολωρίδων σε βασικούς οδικούς άξονες.