Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας
Η απόφαση της Ρ. Δούρου για το γήπεδο της ΑΕΚ
Όπως ενημερώνει η Περιφερειακή παράταξη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ «Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αττική» στην προσεχή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής θα τεθεί το θέμα της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για την κατασκευή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Σύμφωνα πάντα με την παράταξη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η εισήγηση της Περιφερειακής Αρχής είναι θετική.
Στην ανακοίνωσή της η Αντικαπιταλιστική Ανατροπή εξαπολύει σφοδρή επίθεση στην διοίκηση της Ρένας Δούρου, επειδή τάσσεται υπέρ και πάει κόντρα στο δήμο Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας αλλά και για το γεγονός ότι η Περιφέρεια ζητά, τα περιμετρικά έργα που θα χρηματοδοτηθούν από τα δικά της 20 εκ. ευρώ, να προηγηθούν της κατασκευής του γηπέδου.
Ενώ η παράταξη δεν αφήνει απαρατήρητο ότι το θέμα θα τεθεί σε συνεδρίαση που γίνεται ανήμερα απεργιακής κινητοποίησης των δημοσιογράφων.
Τα κυριότερα σημεία της ανακοίνωση της Αντικαπιταλιστικής Ανατροπής στην Αττική είναι τα παρακάτω:
Θυμάστε το «γαϊτανάκι» με τη ΜΠΕ της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ για το γήπεδο της ΑΕΚ στη Ν. Φιλαδέλφεια; Θυμάστε που από το Νοέμβρη όλο κάτι «καθυστερεί» την Περιφέρεια Αττικής και δεν μπορεί να το συζητήσει το θέμα;
Ε, λοιπόν, βρήκε την κατάλληλη ημερομηνία για να το συζητήσει: Την ΠΕΜΠΤΗ 28/1, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ! Τυχαίο; Δε νομίζουμε!
Άλλωστε είναι σαφές και στην εισήγηση της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Αττικής -που εγκρίνει τη ΜΠΕ ενσωματώνοντας ΟΛΑ τα επιχειρήματα της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ – όλη η σχετική υπηρεσιακή αλληλογραφία είχε ολοκληρωθεί ήδη στις 12/11/2015. Από τότε απλώς έψαχναν να βρουν τρόπο να περάσουν στα «μαλακά» την προειλημμένη απόφαση της «Δύναμης Ζωής» να συμπλεύσει με τον Δ. Μελισσανίδη.
Και βρήκαν την «κατάλληλη» μέρα!
Κι όχι μόνο η Διεύθυνση Περιβάλλοντος εισηγείται θετικά κόντρα στις αποφάσεις του Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας, κόντρα στις εκθέσεις ειδικών επιστημόνων που έχει καταθέσει ο Δήμος, κόντρα στο συμφέρον της τοπικής κοινωνίας και σε όσα έλεγε η «Δύναμη Ζωής» προεκλογικά και μετεκλογικά (περιμένουμε να δούμε και την εισήγηση του κου Αναγνωστόπουλου, βέβαια, για να γελάσουμε κι άλλο), αλλά πηγαίνει και πέρα από αυτό. Βαφτίζει το έργο της υπογειοποίησης των δρόμων (ταπείνωση και κάλυψη του οδικού άξονα Πατριάρχου Κωνσταντίνου-Φωκών και διαμόρφωση κυκλικών κόμβων επί της Δεκελείας) «έργο αστικής ανάπλασης» που θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί ανεξαρτήτως του γηπέδου.
Καλά, πώς δεν το είχαν σκεφτεί οι κάτοικοι της Ν. Φιλαδέλφειας, ότι το βασικό έργο που λείπει από την περιοχή τους είναι η υπογειοποίηση της Πατριάρχου Κωνσταντίνου;
Πώς και δεν έχουν βγει στους δρόμους να πανηγυρίζουν;
Απορούμε!
Επιπλέον, κατά την εισήγηση πάντα, όχι μόνο είναι αναγκαίο έργο, αλλά βέβαια πρέπει να προηγηθεί και της κατασκευής του γηπέδου.
Περιμένουμε να δούμε όλους και όλες τους συμβούλους της Δύναμης Ζωής, που έχουν τοποθετηθεί εντός και εκτός του Περιφερειακού Συμβουλίου ενάντια στην παράδοση του Άλσους και της Ν. Φιλαδέλφειας στα συμφέροντα, πώς θα τοποθετηθούν και τι θα ψηφίσουν στο Περιφερειακό Συμβούλιο.»
Μην ξεχνάτε την εφημερίδα “ΧΤΥΠΟΣ”. Κυκλοφορεί από το Σάββατο στα περίπτερα της Αθήνας και του Πειραιά. Με αποκλειστικές ειδήσεις ρεπορτάζ και άρθρα. Επίσης, με μεγάλες χρήσιμες προσφορές και δώρα.
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα4 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα4 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ειδήσεις2 εβδομάδες ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Ειδήσεις2 εβδομάδες ago
Προκήρυξη για Προσλήψεις 69 Μόνιμων Υπαλλήλων στην ΕΥΑΘ Α.Ε.
-
Αφιερώματα2 έτη ago
Σεισμός 1999: 23 χρόνια από την ανείπωτη τραγωδία στην Αθήνα- Το χτύπημα του Εγκέλαδου που κόστισε τη ζωή σε 143 ανθρώπους
-
Κεντρικό Θέμα2 εβδομάδες ago
ΣΤΑΣΥ για το συμβάν στον συρμό του ΗΣΑΠ: Στιγμιαίο άνοιγμα και κλείσιμο των θυρών – Αναζητείται το αίτιο