Connect with us

Μεταμόρφωσης

Μεταμόρφωση: Επεκτείνεται η επιτυχημένη η «Γραμμή του δημότη»

Published

on

Από το 2013 ο Δήμος Μεταμόρφωσης έθεσε σε λειτουργία την «Γραμμή του δημότη».

Πρόκειται για την τετραψήφια τηλεφωνική γραμμή, με αριθμό 1509, στην οποία μπορεί να απευθύνεται κάθε δημότης, κάτοικος ή ενδιαφερόμενος, για να ενημερώσει για οποιοδήποτε πρόβλημα τρέχουσας αρμοδιότητας του Δήμου, να διατυπώσει αίτημα επίλυσης του ή και να εκφράσει σχετικό παράπονο. Εντελώς ενδεικτικά τα προβλήματα που επιδιώκεται να αντιμετωπιστούν μέσω της «Γραμμής του δημότη» αφορούν το οδικό δίκτυο (π.χ. λακκούβες), το δημοτικό φωτισμό (πχ λάμπες), τα πεζοδρόμια, την καθαριότητα, την οδοσήμανση, το πράσινο κτλ..
Η πολύ θετική εμπειρία από τη μέχρι τώρα λειτουργία της «Γραμμής του δημότη» και η εκτίμηση ότι μπορεί να αποδώσει ακόμα περισσότερα, οδήγησε τη διοίκηση του Δήμου στην επέκταση του ωραρίου και των ημερών λειτουργίας της.
Μέχρι τώρα λειτουργούσε μόνο πρωινές ώρες, στη διάρκεια λειτουργίας των υπηρεσιών και μόνο τις εργάσιμες μέρες.
Από εδώ και στο εξής «Η Γραμμή του δημότη», θα λειτουργεί όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από τις 08.00 το πρωί μέχρι 21.00 το βράδυ.
Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται σε όλους η δυνατότητα να επικοινωνήσουν άνετα με το Δήμο, όλες τις ώρες της ημέρας και τα Σαββατοκύριακα.
Από εδώ και πέρα, λοιπόν, για κάθε πρόβλημα, τηλεφωνήστε δωρεάν στο τετραψήφιο 1509 την ώρα και την ημέρα που διευκολύνεστε.
Είναι πολύ σημαντικό όλες οι πληροφορίες, αιτήματα, υποδείξεις, επισημάνσεις και παράπονα για τα τρέχοντα προβλήματα που εμφανίζονται, να συγκεντρώνονται από τη «ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ» και να κατευθύνονται συντονισμένα και ελεγχόμενα στις αρμόδιες υπηρεσίες αντί να απευθύνονται σε επιμέρους υπηρεσίες.

Ο τρόπος λειτουργίας της «ΓΡΑΜΜΗΣ», έχει ως εξής:
Ο ενδιαφερόμενος τηλεφωνεί στον αριθμό 1509 (χωρίς χρέωση από σταθερό), αναφέρει τα στοιχεία του και το πρόβλημα που επιθυμεί να αντιμετωπιστεί. Η υπηρεσία καταχωρεί τα στοιχεία και τα διαβιβάζει στις αρμόδιες για την επίλυση υπηρεσίες. Παρακολουθεί την πορεία και ενημερώνει τον ενδιαφερόμενο για την εξέλιξή του θέματος που έθεσε, τις ενέργειες του Δήμου, τις τυχόν δυσκολίες ή την αδυναμία επίλυσής του.
Με τον τρόπο αυτό ο Δήμος ενημερώνεται για τα προβλήματα που ανακύπτουν και μπορεί να ενεργεί συντονισμένα για την επίλυσή τους.
Ο πολίτης συμβάλει σημαντικά στην καλύτερη λειτουργία του Δήμου και ενημερώνεται υπεύθυνα και έτσι ενδυναμώνονται η συνεργασία και η σχέση εμπιστοσύνης Δήμου-Πολιτών.
Η μέχρι τώρα λειτουργία της «ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ» είναι ικανοποιητική, εμφανίζει αυξητικές τάσεις και βοήθησε στην ταχύτερη και καλύτερη επίλυση πολλών προβλημάτων.

 Μην ξεχνάτε την εφημερίδα “ΧΤΥΠΟΣ”. Κυκλοφορεί από το Σάββατο στα περίπτερα της Αθήνας και του Πειραιά. Με αποκλειστικές ειδήσεις ρεπορτάζ και άρθρα. Επίσης, με μεγάλες χρήσιμες προσφορές και δώρα.

NEO – Εγγραφείτε συνδρομητής στην εφημερίδα ΧΤΥΠΟΣ έχοντας αποκλειστικά το προνόμιο να διαβάζετε πρώτοι την εφημερίδα ηλεκτρονικά κάθε εβδομάδα, κερδίζοντας μεγάλες εκπτώσεις και ΔΩΡΑ. Εκδηλώστε ενδιαφέρον, στέλνοντας email στα [email protected] και [email protected] – με θέμα “ΧΤΥΠΟΣ: θέλω να γίνω συνδρομητής” και κερδίστε εκπτωτικά κουπόνια για τις αγορές σας, προσκλήσεις για θεατρικές παραστάσεις, ταξίδια, και αλλά πολλά, που μόνο οι συνδρομητές της εφημερίδας ΧΤΥΠΟΣ απολαμβάνουν

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ