Αθηναίων
Νέα οργανωτική δομή στο Δήμο Αθηναίων
Τη νέα οργανωτική και διοικητική δομή των υπηρεσιών του δήμου Αθηναίων, προκειμένου να είναι πιο αποτελεσματικός απέναντι στον δημότη, τις ανάγκες της πόλης και της εποχής ενέκρινε, μετά τη σχετική εισήγηση του Δημάρχου Αθηναίων κ. Γιώργου Καμίνη, το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας.
Πρόκειται για έναν νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας που στόχο έχει να κάνει τον δήμο πιο ευέλικτο και φιλικό απέναντι στον πολίτη και να εναρμονίσει τις δομές του στις σύγχρονες ανάγκες, όπως για παράδειγμα είναι η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, η διαφάνεια στις διαδικασίες, ο εθελοντισμός, η καινοτομία, η αστική ανθεκτικότητα, ή η διαχείριση του μεταναστευτικού.
«Στην πρώτη μας θητεία καταφέραμε να εξορθολογίσουμε τη διοικητική δομή του δήμου αξιοποιώντας καλύτερα ανθρώπινους και οικονομικούς πόρους» τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, σημειώνοντας: «σήμερα κάνουμε ένα ακόμη το πιο σημαντικό βήμα: Βελτιώνουμε τον τρόπο λειτουργίας μας, προκειμένου να είναι πιο αποτελεσματικός απέναντι στον δημότη και να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας και της εποχής που ζούμε».
«Με το προτεινόμενο σχέδιο Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του δήμου Αθηναίων, επιδιώκουμε τη σαφή οριοθέτηση των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών, προκειμένου να αποφεύγεται η επικάλυψη αρμοδιοτήτων και να περιορίζονται οι δυσλειτουργίες, η σύγχυση και η διάχυση ευθυνών» τόνισε ο κ. Καμίνης. «Οι δομές δεν είναι αυτοσκοπός αλλά το μέσον» υπογράμμισε ο δήμαρχος Αθηναίων, τονίζοντας ότι «οι οργανωτικές επιλογές έχουν νόημα όταν στηρίζονται στη βάση της αποτελεσματικής παροχής υπηρεσιών στους πολίτες».
Ο νέος Οργανισμός αποτελεί την εκκίνηση μιας προσπάθειας διοικητικής ανασυγκρότησης ενός επίπονου και μεσοπρόθεσμου σχεδίου, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2017. Το νέο σχέδιο αποτελείται από 22 Διευθύνσεις έναντι 23, από 121 Τμήματα έναντι 134 (13 λιγότερα) και από 22 Γραφεία έναντι 58 (36 λιγότερα).
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του δήμου Αθηναίων, κ. Λευτέρη Καστανάκη, «ο νέος οργανισμός αποσκοπεί στην ενίσχυση της λειτουργίας στους τομείς του ελέγχου και της παρακολούθησης διοικητικής διαδικασίας και παραγωγικότητας, του σχεδιασμού – ενσωμάτωσης και παρακολούθησης σύγχρονων διοικητικών πρακτικών», που όπως σημειώνει αφορούν «στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, τη διοίκηση με μετρήσιμα αποτελέσματα, τον προγραμματισμό και τη λήψη αποφάσεων στη βάση αντικειμενικών στοιχείων και δεδομένων της πόλης (π.χ. περιβαλλοντικοί δείκτες, χαρτογράφηση και αποτύπωση υποδομής πόλης), την περαιτέρω ώθηση της λειτουργίας των Σημείων Εξυπηρέτησης του Δημότη (ΣΕΔ), μέσω της παράλληλης λειτουργίας τους στη Διεύθυνση ΚΕΠ».
Μην ξεχνάτε την εφημερίδα “ΧΤΥΠΟΣ”. Κυκλοφορεί από το Σάββατο στα περίπτερα της Αθήνας και του Πειραιά. Με αποκλειστικές ειδήσεις ρεπορτάζ και άρθρα. Επίσης, με μεγάλες χρήσιμες προσφορές και δώρα.