Ελλάδα
Σφοδρές αντιδράσεις για τις κάμερες στις σχολικές αίθουσες
Έντονες είναι οι αντιδράσεις που εκφράζονται για την τοποθέτηση καμερών μέσα στις σχολικές αίθουσες για την μετάδοση των μαθημάτων σε μαθητές που δεν πηγαίνουν στις σχολικές αίθουσες.
Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Ελλάδας κατέρχεται αύριο, Τετάρτη, σε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, αναφέροντας, μεταξύ άλλων, πως η τροπολογία για τις κάμερες παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών.
Σε ανακοίνωση της, σημειώνει:
«Η κυβέρνηση, αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου άλλα και τα αιτήματα και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών
- κατέθεσε με εντελώς αντιδημοκρατικό τρόπο, χωρίς διάλογο και εν μέσω πανδημίας, αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία
- αποφάσισε το άνοιγμα των σχολείων χωρίς να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας και της ζωής μαθητών και εκπαιδευτικών
- ψήφισε αιφνιδιαστικά εκπρόθεσμη τροπολογία για την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος, παραβιάζοντας τα προσωπικά δεδομένα ανηλίκων μαθητών και εκπαιδευτικών καθώς και τις αρχές που διέπουν την ίδια την παιδαγωγική διαδικασία.
- Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ και ΟΙΕΛΕ, καλούν όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν μαζικά στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο στα Προπύλαια την Τετάρτη 13 Μαΐου στη 1μμ.
Διεκδικούμε:
- Να αποσυρθεί το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
- Να μην εφαρμοστεί η τροπολογία Κεραμέως για την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος.
- Να ληφθούν άμεσα ουσιαστικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία.
- Να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό».
Κάθετα αντίθετος στην βιντεοσκόπηση δηλώνει και ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα έχει την ευκαιρία να υποστηρίξει της θέσεις του σχετικά με την τροπολογία που ψηφίστηκε την Παρασκευή 8/5 και έχει προκαλέσει πολύ μεγάλη αναστάτωση τόσο στις οικογένειες των μαθητών μας όσο και στους λειτουργούς της εκπαίδευσης», αναφέρει ο ΔΟΕ, σημειώνοντας πως «το περιεχόμενο της ρύθμισης άπτεται εξαιρετικά σημαντικών πτυχών του εκπαιδευτικού έργου θεωρούμε επιβεβλημένο το να γίνουμε γνώστες της άποψης της Αρχής (την οποία η Υπουργός Παιδείας επικαλέστηκε κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή) έχοντας τη βούληση να συμβάλλουμε στην αποτροπή της υλοποίησης πολιτικών αποφάσεων που θα προκαλέσουν ανεπανόρθωτα προβλήματα στην πολύτιμη, για το σύνολο της κοινωνίας, εκπαιδευτική διαδικασία».