Connect with us

Αμαρουσίου

«Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ»: Δωρεάν πιστοποιημένο πρόγραμμα στο Δήμο Αμαρουσίου

Published

on

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το Δήμο Αμαρουσίου παρουσιάζει το δεύτερο κύκλο από το Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Solve for tomorrow- Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (αναλυτικός τίτλος: Solve for tomorrow – Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Στρατηγική Διοίκηση και Επικοινωνία, Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων), που καλύπτει απαιτήσεις της εποχής και παράλληλα, αποτελεί σημαντικό εφόδιο για τον ενδιαφερόμενο για την εύρεση εργασίας.

Ο κύριος σκοπός του προγράμματος είναι να ενισχύσει τις δεξιότητες δημιουργικότητας και συνεργασίας των συμμετεχόντων, υλοποιώντας τις ιδέες τους μέσω της μεθοδολογίας μάθησης Design Thinking. Το επιτυγχάνει αυτό με το να εισάγει τους σπουδαστές στις βασικές έννοιες Στρατηγικού Μάνατζμεντ κι Επικοινωνίας, καθώς και στο Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων.

Το πρόγραμμα «Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη επιχειρήσεων, σε αποφοίτους, σε εργαζόμενους, σε ανέργους και σε όσους επιθυμούν να διευρύνουν το γνωστικό τους πεδίο στη σύγχρονη διοίκηση επιχειρήσεων & ανθρώπινων πόρων, αλλά και στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

Το Πρόγραμμα, διάρκειας δύο μηνών, ξεκινά στις 6 Μαρτίου και θα διεξάγεται διαδικτυακά 2-3 φορές την εβδομάδα, απογεύματα. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποίηση από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, που θα αντιστοιχεί σε μονάδες ECVET (European Credit system for Vocational Education & Training), με αναγνώριση τόσο εντός των συνόρων της χώρας, όσο και σε άλλα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι διδακτικές ενότητες του προγράμματος που θα διαρκέσει 2 μήνες (56 διδακτικές ώρες) είναι:

  • Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ ( Digital Marketing, 14 ώρες)
  • Στρατηγική Διοίκηση (Strategic Management, 14 ώρες)
  • Στρατηγικές Επικοινωνίας Επιχειρήσεων (Strategic Communications, 14 ώρες)
  • Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Marketing, 14 ώρες)

Αναλυτική Περιγραφή του Προγράμματος

Ο κύριος σκοπός του Προγράμματος είναι η ενίσχυση των δεξιοτήτων δημιουργικότητας και συνεργασίας των συμμετεχόντων, υλοποιώντας τις ιδέες τους μέσω της μεθοδολογίας μάθησης Design Thinking. Οι σπουδαστές έρχονται σε επαφή με τις βασικές έννοιες Στρατηγικού Μάνατζμεντ κι Επικοινωνίας, καθώς και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων. Το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον σε συνδυασμό με τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν δημιουργήσει την ανάγκη να βρεθούν νέοι τρόποι διαχείρισης και μάρκετινγκ.

Πρώτον, η ενότητα «Στρατηγικό Μάνατζμεντ & Επικοινωνία» σχετίζεται με το μάνατζμεντ των επιχειρήσεων κι οργανισμών – τη διαμόρφωση και την υλοποίηση των επιχειρησιακών (corporate), επιχειρηματικών (business) και λειτουργικών (functional) στρατηγικών. Οι συμμετέχοντες με το πέρας του μαθήματος θα μπορούν να αναλύουν στρατηγικά το επιχειρηματικό περιβάλλον. Επιπλέον, θα μπορούν να διατυπώνουν στρατηγικές αποφάσεις, καθώς και να επιλέγουν στρατηγικές για την αντιμετώπιση των αλλαγών που επέφερε η πανδημία covid-19. Ταυτόχρονα, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη γνώση για τα εργαλεία εταιρικής επικοινωνίας που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την αποτελεσματική διοίκηση κι αποτελεσματικότητα της επιχείρησης.

Η ενότητα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων» θα παρέχει τις βασικές αρχές κι εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων, αρχίζοντας με την δημιουργία της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και προχωρώντας κλιμακωτά σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, που είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Google, ect.).

Με ιδιαίτερη έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς και των στελεχών, ο σχεδιασμός του μαθήματος είναι σαφώς προσανατολισμένος στην παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από την Διεθνή και την Ελληνική επιχειρηματικότητα. Έτσι, μέσα απο το συνδυασμό θεωρίας και εφαρμοσμένων παραδειγμάτων στα εργαλεία που θα παρουσιαστούν, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των ενεργειών που απαιτούνται για την αποτελεσματική τους διαδικτυακή παρουσία.

Κριτήρια Εισαγωγής

 

Τα κριτήρια συμμετοχής στο δωρεάν πρόγραμμα είναι τα εξής:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ (για αποφοίτους) ή φοίτηση σε ΑΕΙ/ΤΕΙ (για φοιτητές)
  • Βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ (επεξεργασία κειμένου, αναζήτηση στο διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
  • Γνώση αγγλικών στο επίπεδο Β2 κατ’ ελάχιστο.
  • Επιθυμητή ηλικία συμμετεχόντων  20-30 ετών.

Τα έγγραφα που ζητούνται κατά την υποβολή της αίτησης είναι τα κάτωθι:

  • Βιογραφικό σημείωμα
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή βεβαίωση φοίτησης για φοιτητές ή συναφές έγγραφο δημόσιου ανώτατου/ανώτερου εκπαιδευτικού ιδρύματος
  • Αποδεικτικό έγγραφο προσωπικών στοιχείων (ταυτότητα ή διαβατήριο ή ανάλογο δημόσιο έγγραφο
  • Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας Δήμου Αμαρουσίου (Σε περίπτωση Μόνιμων Κατοίκων του Δήμου για επαύξηση κριτηρίων συμμετοχής)

Για συμμετοχή στο πρόγραμμα αποστείλατε τις αιτήσεις σας στη Γραμματεία του ΚΕΔΙΒΙΜ  στο email [email protected]

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ